Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
ok ok oknu har jeg downloadet VLC. er det muligt om en af jer kunne gi mig en hurtig vejledning i hvordan man bruger det
nu har jeg prøvet og prøvet med det her vlc player og den gemmer ikke de filer jeg downloader...hvad gør jeg forkert
Citat fra: El Bola efter November 10, 2012, 05:00:18 pmnu har jeg prøvet og prøvet med det her vlc player og den gemmer ikke de filer jeg downloader...hvad gør jeg forkert VLC er bare en afspiller - den kan ikke gemme filer... Som jeg forstod det var dit første problem at du havde nogle filer du ikke kunne spille - derfor var VLC svaret.Hvis du vil gemme videoklip fra YouTube er det en helt anden udfordring.Læs evt. her: http://hints.macworld.com/article.php?story=20070420014456930Jeg bruger ikke Mac - så jeg har svært ved at sige om det virker eller ej. Men med VLC kan du være sikker på at du kan afspille de filer du gemmer hvis det er gjort korrekt.Ellers find flere vejledninger her: www.jfgit.com/saving+youtube+clips+on+a+mac/