Håber du kigger på dine beskeder ind i mellem, da du er lidt af en polermester, som jeg har forstået det
Har efter skriv med dig, talt med Chris fra Bilvoks.dk og har fundet de produkter jeg skal bruge. Så tak for din hjælp på det område
Køber Dodo juice Acryli og noget carnuba voks, som forsejling.
Må vi andre også få en opskrift til hvis vi skal polere andet end aben?

Hehe

Det er meget forskelligt afhængig af hvilke midler og redskaber du bruger, hvilke fif der er... Men jeg kan kun anbefale Chris fra Bilvoks.dk, han har "da shiit", som man skal bruge

Jeg kan fortælle om de ting jeg bruger og hjælper gerne med råd hvis der er nogen spørgsmål... Men det er en ret lang forklaring, og den vil ikke give meget mening uden at jeg laver forklaringen endnu længere

Det kunne have været super hyggeligt, hvis vi havde mødtes et sted og vasket og pudset lidt i fællesskab (Var lige ved at skrive "poleret i fællesskab", men det havde sgu lydt for kinky!)
Det kan vi selvfølgelig stadig. Gregers har et sted i sydhavnen, og jeg kan måske også låne noget strøm hos den ISBUTIK på Amager hvor jeg har et lille fritidsjob, så længe I lover at købe noget is