Hej!
Jeg har lige fået mig en SV650 fra 2002 efter at have været uden MC i tre år. Jeg glæder mig til at komme ud og køre lidt igen

- Der fulgte dog ingen instruktionsbog eller servicehæfte med, da dette var bortkommet. Kan man downloade en instruktionsbog nogle steder?
- Modellen er uden kåbe (midt på og nedenunder). Har nogle herfra kendskab til, hvor man billigt kan erhverve sig sådan én?
Der fulgte godt nok en uoriginal plov med, som skal males i cyklens farve, og derudover skal man selv bore huller til montering. Jeg tænker dog, at en kåbe som dækker det hele vil være bedre

- Og så står det så uheldigt til, at der er blevet udøvet hærværk på den. Der er en grim nøgleridse hele vejen ned af tanken. Jeg fik selvfølgelig afslag i prisen pga. dette, men jeg vil gerne have det fikset. Kan man ikke bare slibe det lidt op, og så bruge en reparationsmaling/stift? Resten af tanken står nemlig virkelig flot, så jeg synes det vil være synd male den helt om, bare pga. dette.
- I øvrigt - er det let at pille forhjulet af? Jeg skal nemlig have skiftet fordækket, og havde tænkt at køre dyret ned på værksted. Det er dog billigere, hvis man kun kommer med selve hjulet

/Christian