Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
er der nogle som har erfaringer med Dunlop D204 Sportmax Radial dæklink for det lyder som et godt tilbud
Citat fra: Moolexer der nogle som har erfaringer med Dunlop D204 Sportmax Radial dæklink for det lyder som et godt tilbudJeg ville nok vælge noget lidt blødere !Hellere have et f.eks bagdæk der holder ca. 7500Km, men står FAST ( her tænkes b.l.a Ganløse TT ) End et der holder det dobbelte, men til gengæld ikke har det samme grip Jeg kører godt 30.000Km om året og kunne ikke drømme om at sætte Touring/økonomi dæk på SVinet.
Bagdækket kan man sagtens lave udskridninger med uden at det gør noget .. Men glider fordækket den mindste smule, er man solgt til stanglakrids
Citat fra: LuskeBagdækket kan man sagtens lave udskridninger med uden at det gør noget .. Men glider fordækket den mindste smule, er man solgt til stanglakridsHvem vil købe mig??
Citat fra: NielSV650Citat fra: LuskeBagdækket kan man sagtens lave udskridninger med uden at det gør noget .. Men glider fordækket den mindste smule, er man solgt til stanglakridsHvem vil købe mig?? Og mig.....
det var nu også mere om nogle kendte dækket, om det er pølle eller prut, men har efter at have søgt lidt hist og her, fundet ud af at det er nok lidt for hårdt til tur med gutterne, ellers skal man op i 208GP modellen....
Bagdækket kan man sagtens lave udskridninger med uden at det gør noget ..