Jeg ville stadig vælge SV1000 da jeg har haft en GSX-R fra 03 og det kunne min nakke, håndled og kørekort ikke holde til 
Heh - lad os høre!
Men uanset om man kører GSX-R eller SV - gør det vel ingen forskel hvis man har svært ved at overholde hastighedsgrænserne?
Copy-Cat>> jeg vil næsten give dig ret men dog ikke helt hvis det er en Naked Sv man køre på ( hvilket min jo har været ind til nu ) self. kan en SV køre alt for stærkt om den er N eller S men den indbyder ikke til det på samme måde hvis det er en N, til gengæld syntes jeg at SVén er en del sjovere i det lave område og derfor også en del af grunden til at jeg købte SV.
Det forgik på den måde at jeg var på vej hjem fra forhandleren og skulle jo lige prøve kræfterne af på min fine nye GSX-R 750 fra 03 og valgte nogle lidt mindre veje hvor der ingen trafik er normalt, men det var der så den dag for der var lige denne dumme æggeskald der havde set mig og fulgte efter på god afstand og jeg havde self ikke lige kigget i spejlene da det gik rigeligt stærkt til at kun kigge frem, ser ham først da jeg har bremset ned og køre stille og roligt gennem en lille by,,, blå blink og det hele,, mig ind til siden og jeg var så godt som sikker på at det var det kort, og det var det

Han syntes jeg skulle være glad for den måling han havde fået på mig på tros af de kringlede veje da den sagde 134 km/t over ca. 960m da min max hastighed som han kunne komme til at måle lå på 236km/t jojo lidt glad for det men min dag var sgu ødelagt,
han var da flink nok til at sige at jeg skulle rette min nummerplade ud med det samme så ville jeg sparre 500

Nu mangler der så kun lige ét år mere inden det kan blive lidt sjovere på vejene igen