Forfatter Emne: Paintball AV AV AV AV AV..  (Læst 1788 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Paintball AV AV AV AV AV..
« Dato: Juli 18, 2007, 11:06:05 pm »
har fornylig været ude og spille paintball og blev ramt to steder. hvis ikke nogen har prøvet det, gør det satans nas og blive ramt, og man har mærker flere dage efter og kan mærke det uger efter..

se lige den her...:  http://www.break.com/index/crazy-asian-guy-destroyed-by-paintballs.html
 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAVV... siger jeg bare

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Paintball AV AV AV AV AV..
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2007, 11:10:43 pm »
Det er nok ti år siden jeg har prøvet det, men jeg husker stadig smerten ...   :dead: Jeg fik også smadret glasset i mit ur (EDIT: som sad under dragten og en sweater), da det blev ramt af en fuldtræffer, så man må sige der er smæk nok på.
« Senest Redigeret: Juli 18, 2007, 11:27:57 pm af Smølfen »
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Rask

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 19, 2007, 11:12:27 am »
Jeg har lige "leget" med paintball til polterabend: Gommen i lyserødt kanin-udklædning og 15 fulde gutter efter ham... Pisse sjov - indtil han fik et skud i nakken - det sendte ham til tælling  :shock: :shock: Nøj, det var knald på... 1 time og 5 bajer senere var han dog OK.

Han er iøvrigt syd i hovedet ham japaner-gutten i klippet  :shock:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: Juli 19, 2007, 11:22:40 am »
Skide sjov sport hvis man er godt pakket ind.. Fuck det må gøre ondt på den fyr... Ubeskriveligt.. Blev selv for mange år siden ramt på øret da jeg lige ville tage min beskyttelses dims af hovedet fordi det kløede.. AVVVVVVV jeg kunne ikke mærke mit ører i flere dage... Nas nas.... Må da godt nok også indrømme tårerne stod ned af mine kinder... Man er vel en tøs..