Forfatter Emne: Lorte bil!!  (Læst 1591 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse1982

• Sandt SVin
Lorte bil!!
« Dato: Februar 12, 2008, 07:57:16 am »
Ja når tingene begynder at gå i stykker så kommer det hele sku da på en gang.

I går var en rigtig dårlig dag. Først opdager jeg at nogle møgunger har knækket antennen på bilen. Det var der jo ikke så meget at gøre ved. Beslutter mig for at køre ud og hente en ny med det samme. På til Aalborg begynder bilen at larme en del. Lyder som om der er et stort hul i udstødningen. Øv men siger til mig selv at det kan jeg jo kigge på i weekenden. Vi får handlet de ting vi skal bruge også begynder vi at køre hjem igen. På vej hjem kommer møder vi en idiot som vælger at overse os. Så han køre lige ud foran os. Jeg må op og stå på bremsen. Bilen bremser lidt og trækker voldsomt til venstre, derefter går bremsepedalen helt i bund. Så den eneste bremse der virkede var håndbremsen. Ikke særlig sjovt. Fik heldigvis hold på bilen ud at rammen nogen. Så viser sku at den har smidt alt bremsevæsken. Så nu venter jeg bare på at bilen kan komme på værksted. Det var sku en rigtig træls mandag!!! Håber at tirsdag bliver bedre.
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Lorte bil!!
« Svar #1 Dato: Februar 12, 2008, 08:35:07 am »
Træls og træls. (ikke at jeg ikke også ville have bandet!!!)
Der var alligevel ikke noget spændende i radioen!
Udstø'dningsstøj kan også være inspirerende! (nu er det snart 1/3 !)
Du overlevede en meget farlig situation! endda uden at skade nogen andre! (godt gået forresten!)
Såe alt i alt!
 :thumbsup:
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Lasse1982

• Sandt SVin
Re: Lorte bil!!
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2008, 10:43:06 am »
Træls og træls. (ikke at jeg ikke også ville have bandet!!!)
Der var alligevel ikke noget spændende i radioen!
Udstø'dningsstøj kan også være inspirerende! (nu er det snart 1/3 !)
Du overlevede en meget farlig situation! endda uden at skade nogen andre! (godt gået forresten!)
Såe alt i alt!
 :thumbsup:
 8)

ja det var heldigt at der ikke skete mere. Er sku spændt på hvad de siger der er i vejen med den gamle bil....
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)