Forfatter Emne: sv1000s vs gsf1250  (Læst 3872 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: sv1000s vs gsf1250
« Svar #15 Dato: December 27, 2007, 11:45:48 pm »
Indbygget blink i baglygten er ikke lovlig, og ja de er svære at se. Du kan evt. supplere med nogle ekstra blink for en sikkerheds skyld.
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: sv1000s vs gsf1250
« Svar #16 Dato: December 28, 2007, 08:21:31 am »
Nu ved jeg ikke hvad fabrikat Sajmon's gel-sæde er, men der findes i hvertfald sæder fra Sargeant og Corbin samt et originalt fra Suzuki.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: sv1000s vs gsf1250
« Svar #17 Dato: December 28, 2007, 09:58:11 am »
smart ser det ud men vil jo gerne ham gutten i den 10 tons lastbil bag mig kan se jeg blinker

du svarer egentlig meget godt på dit eget spørgsmål :)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: sv1000s vs gsf1250
« Svar #18 Dato: December 28, 2007, 11:45:24 am »
Hej!


Den eneste ulempe ved dette er, at hun nu kan se hvor hurtigt vi kører  :whatever:

Kommer vel an på hvor høj hun/han er... når jeg sidder bagpå kan jeg ikke følge med.. er nu også kun 163 cm.. men det er der jo mange tøser der er.... omkring den højde... thi hi.. Med hensyn til SV1000 og det at kører langt.. Det kommer vel også an på hvor høj du selv er?? hvordan du sidder på den... Er du høj, eller mindre høj... ???... Jeg kørte til Polen i maj mdr på den, og måtte efter næsten 600 km bede en anden om at overtage.. Mine ben sov.... Lukkede simpelthen af for blodet... Men det var nok fordi jeg ikke bevægede mig nok undervejs.. Derudover synes jeg den er super at kører på .. Sidder godt, og vibreringen er ikke slem.. Thi hi.. det er bare at nyde det....  :blink: - kender ikke den anden MC... Har ikke SV1000 mere.... men det vil jeg have igen... Fed cykel
« Senest Redigeret: December 28, 2007, 12:09:23 pm af Majse »

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: sv1000s vs gsf1250
« Svar #19 Dato: December 28, 2007, 03:38:41 pm »
tak for svarene alle sammen....tror det har bekræftiget mig i at min nye forårs mc blir en sv.

jeg har lige et tillægs spørgs mål...den model jeg har set på et udstyret med klare bag lygter med indbygget blink... hvordan fungerer de i virkeligheden...er blinkene til at se i sollys...eller det et lidt små farligt mode lune at sætte dem på.
smart ser det ud men vil jo gerne ham gutten i den 10 tons lastbil bag mig kan se jeg blinker
der er skrevet en del om blinkene på dette link. http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8456.0
god fornøjelse med jagten på drømmemaskinen :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr