Forfatter Emne: skagen træf 2008  (Læst 4418 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
skagen træf 2008
« Dato: Januar 19, 2008, 03:09:15 pm »
hej alle sammen

min kammerat og jeg har begge investeret i en sv 1000 s her i januar og skal ud og lufte dem til sommer...bla . på skagen træf.
vi tænkte på om ikke det kunne være sjovt at lave en lille sv lejr der oppe ...vi bor begge i aalborg og er gerne vært for en omgang morgen mad i aalborg og så kunne vi køre i samlet flok der op og slå lejren op og måske parkere samlet.

bare en ide men skriv endelig hvis i skal til skagen til sommer og har lyst til at være med

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: skagen træf 2008
« Svar #1 Dato: Januar 22, 2008, 07:47:12 pm »
Hejsa, tillykke med maskinerne.... og rigtig godt initiativ :thumbsup:

Vi har ofte truet Ole med at invadere hans hjem på vej op, han er dog sluppet indtil videre men det er kun grundet lange åbningstider i "gaden" :D

Jeg har godt nok kun været til TPT 1½ gang :P men typisk lader det til at vi ligger med/ved et par af Københavner klubberne - hvilke også er ganske festlige, så intet skidt i det og alle SV'erne kan jo bare lines op for sig 8)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

STange

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: skagen træf 2008
« Svar #2 Dato: Februar 26, 2008, 02:21:57 pm »
fint initiativ!

vi kommer selv 4 Suzuki'er (2 SV'ere) til Skagen, så det kunne var max sprødt hvis der i horisonten blafrerede et SV flag/banner som der kunne køres målrettet imod  :D

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: skagen træf 2008
« Svar #3 Dato: Februar 26, 2008, 07:01:41 pm »
jeg har da en skrig gul t.shirt med sv navnet og suxugi skrevet på. ( ja det er stavet forkert med vilje )
var købt for sjov til en inkaneret honda kører til hans fødsels dag men han nægtede squ at modtage gaven.
skal se om jeg kan få den hevet til tops på teltet

ska

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 17
  • missil med stil
Re: skagen træf 2008
« Svar #4 Dato: Marts 01, 2008, 01:23:45 pm »
Lyder cool !!

Hvornår er det ???

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: skagen træf 2008
« Svar #5 Dato: Marts 01, 2008, 01:38:27 pm »
Lyder cool !!

Hvornår er det ???

Der står "altid uge 29" på deres side men ingen ny info endnu!!

Træf På Toppen
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

STange

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: skagen træf 2008
« Svar #6 Dato: Marts 02, 2008, 11:04:25 am »
træffet finder sted 17.-20. juli ...

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: skagen træf 2008
« Svar #7 Dato: Marts 02, 2008, 10:34:54 pm »
vi er 2 stk sv 1000 ...en harley ...en honda cbf 500 samt en intruder som kører der op onsdag i uge 29 ....skal nok hive et sv / suzuki t.shirt til tops i et eller andet.....vi mødes til en omgang rundstykker om morgenen så skriv hvis i vil have en basse og en kop kaffe med os og køre med i konvojen

det sorte svin

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Re: skagen træf 2008
« Svar #8 Dato: April 04, 2008, 08:57:27 pm »
lyder som en ganske udemærket ide. har aldrig været til tpt. har dog kun hørt godt om det!!! kommer fra aalborg. men kører fra kbh :respekt:

Blue Thunder

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: skagen træf 2008
« Svar #9 Dato: April 04, 2008, 09:06:29 pm »
hej alle sammen

min kammerat og jeg har begge investeret i en sv 1000 s her i januar og skal ud og lufte dem til sommer...bla . på skagen træf.
vi tænkte på om ikke det kunne være sjovt at lave en lille sv lejr der oppe ...vi bor begge i aalborg og er gerne vært for en omgang morgen mad i aalborg og så kunne vi køre i samlet flok der op og slå lejren op og måske parkere samlet.

bare en ide men skriv endelig hvis i skal til skagen til sommer og har lyst til at være med

Hvad med at starte noget før Fx. Julemærketræfet i Kolund 3 - 4 maj 2008
se vedhæftet PDF

Blue Thunder
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler