Forfatter Emne: Var det tomme trusler?  (Læst 5204 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

• Sandt SVin
Re: Var det tomme trusler?
« Svar #15 Dato: Marts 14, 2008, 10:46:27 am »
Blev også stoppet, bøde for Xeon lys og ellers en bemærkning om at nummerplade ikke sad lodret samtidig med at 3 mand undersøgte bagenden lys, blink dæk osv. vel billigt sluppet i betragtning af at det er micron potter uden db killer samt der er blink i baglygte og mini blink i undertray og så var fordækket lige til grænsen.
Men alligevel lidt surt, men de skal vel have deres udgift til det store mandtal dækket  :huh:

ved du noget om hvad bøden for xenon bliver ?
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #16 Dato: Marts 14, 2008, 01:10:09 pm »
Blev også stoppet, bøde for Xeon lys og ellers en bemærkning om at nummerplade ikke sad lodret samtidig med at 3 mand undersøgte bagenden lys, blink dæk osv. vel billigt sluppet i betragtning af at det er micron potter uden db killer samt der er blink i baglygte og mini blink i undertray og så var fordækket lige til grænsen.
Men alligevel lidt surt, men de skal vel have deres udgift til det store mandtal dækket  :huh:

ved du noget om hvad bøden for xenon bliver ?

Mon ikke den bliver på kr. 510,- for forkert lygteføring, samme som hvis amn ikke har lys på.

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #17 Dato: Marts 14, 2008, 05:11:26 pm »
Ærgeligt at en foranstalding som rent faktisk gavner sikkerheden, skal føre til en bøde bare fordi den lille humør forladte spas...  :police: (som konen ikke engang gider at .....) absolut har haft en dårlig dag.

http://ekstrabladet.dk/biler/article265176.ece

Politiet gør bare deres arbejde og det er ikke dem som laver reglerne, men man kan vel snakke om tingende 2 voksne mennesker.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Marts 14, 2008, 05:50:50 pm »
Ærgeligt at en foranstalding som rent faktisk gavner sikkerheden, skal føre til en bøde bare fordi den lille humør forladte spas...  :police: (som konen ikke engang gider at .....) absolut har haft en dårlig dag.

http://ekstrabladet.dk/biler/article265176.ece

Politiet gør bare deres arbejde og det er ikke dem som laver reglerne, men man kan vel snakke om tingende 2 voksne mennesker.

/Ole J.

Hvad er grunden til at de ikke lovlige til MC medmindre den er typegodkendt med Xenon ?

SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #19 Dato: Marts 14, 2008, 10:02:20 pm »
jeg tror grunden som tidliggere nævnt ligger her i pkt.c ved biler skulle lygterne gerne justere sig selv alt efter belastning og acceleration og det bliver jo nok lidt svært på en mc at sørge for at lyskeglen bliver på vejen når man accelerer eller laver kraftigere nedbremsninger som medfører at modkørende bliver blændet og så er sikkerheden på lygten jo så væk.

a) skal være forsynet med lygtevasker,
b) skal forblive tændt, når fjernlyset er tændt og
c) skal være forsynet med lygteindstillingssystem, jf. pkt. 6.02.021 (1). Systemet
skal fungere automatisk

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #20 Dato: Marts 14, 2008, 10:05:31 pm »
Ærgeligt at en foranstalding som rent faktisk gavner sikkerheden

Nu er vi ikke allesammen overlykkelige for dem med xenon.

Jeg er f.... irreteret over at møde både biler og mc´er med eftermonteret xenon FOR DE BLÆNDER AF HELVEDET TIL og det er f.... ikke noget der gavner sikkerheden!  :brok:

Får man en bøde for at køre med det er det fint med mig, på samme måde som jeg syntes det er ok hvis jeg får en bøde for at køre med mine ulovlige udstødninger.
Jeg ved det er ulovligt, men jeg har valgt at køre med dem på alligevel.  :loser:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #21 Dato: Marts 14, 2008, 10:29:36 pm »
Ærgeligt at en foranstalding som rent faktisk gavner sikkerheden

Nu er vi ikke allesammen overlykkelige for dem med xenon.

Jeg er f.... irreteret over at møde både biler og mc´er med eftermonteret xenon FOR DE BLÆNDER AF HELVEDET TIL og det er f.... ikke noget der gavner sikkerheden!  :brok:

Får man en bøde for at køre med det er det fint med mig, på samme måde som jeg syntes det er ok hvis jeg får en bøde for at køre med mine ulovlige udstødninger.
Jeg ved det er ulovligt, men jeg har valgt at køre med dem på alligevel.  :loser:

hvad Ole sagde :)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #22 Dato: Marts 14, 2008, 10:33:35 pm »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing