Forfatter Emne: vi kan li' Tattoos  (Læst 11067 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #30 Dato: Marts 11, 2010, 07:25:17 am »
Tjooo jeg fik da lidt blæk på kroppen , ikke i vinter men i September sidste år.

Brormand og jeg var jo en lille tur i LA, og så måtte vi jo lige en lille tur ned forbi HIGHVOLTAGE TATOO ( LA INK). og se hvad det var for noget.

Jeg fik et lille minde  mellem skulderbladene med hjem  :lol:

 :brok: :brok: Ikke til at tage et ordentligt billede selv, venter lige til jeg får hjælp en dag....
kilosvin med div udstyr...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #31 Dato: Marts 11, 2010, 10:05:45 am »
Tjooo jeg fik da lidt blæk på kroppen , ikke i vinter men i September sidste år.

Brormand og jeg var jo en lille tur i LA, og så måtte vi jo lige en lille tur ned forbi HIGHVOLTAGE TATOO ( LA INK). og se hvad det var for noget.

Jeg fik et lille minde  mellem skulderbladene med hjem  :lol:

 :brok: :brok: Ikke til at tage et ordentligt billede selv, venter lige til jeg får hjælp en dag....

Hvem af dem blev du så tattoveret af? Og var der kamera på?
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #32 Dato: Marts 11, 2010, 10:31:29 am »
Tjooo jeg fik da lidt blæk på kroppen , ikke i vinter men i September sidste år.

Brormand og jeg var jo en lille tur i LA, og så måtte vi jo lige en lille tur ned forbi HIGHVOLTAGE TATOO ( LA INK). og se hvad det var for noget.

Jeg fik et lille minde  mellem skulderbladene med hjem  :lol:

 :brok: :brok: Ikke til at tage et ordentligt billede selv, venter lige til jeg får hjælp en dag....

Hvem af dem blev du så tattoveret af? Og var der kamera på?

De filmer kun dem, der har en anledning til at græde. F.eks. hvis man engang har mistet en hamster, set stilken på en blomst knække og hørt at naboens grandfætters søns kat blev født med to hoveder og måtte aflives.  :lmao:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #33 Dato: Marts 11, 2010, 10:42:15 am »
Af MOJO http://highvoltagetattoo.com/artists_mojo.html Super fed fyr!

Vi var inde og få tid om mandagen , og blev tusset om onsdagen. Onsdag er deres optage dag, så jeg måtte skrive under på en hel masse papirer om at de havde ret til alle billeder film mm , så man ikke kunne sagsøge dem bagefter. Jeg blev ikke filmet som sådan, men det kunne jo ikke undgås at man var med i baggrunden eller andet, da butikken ikke er særligt stor, og de for rundt og filmede fra alle vinkler.
Der var fyldt med kamera folk lydfolk mm. Og butikken var lukket af for besøgende , undtagen dem der allerede havde tid.
Mens jeg blev tusset var der job interview til en ny shop manager, så Kat sad i sofaen midt i lokalet og havde jobsamtale!!  -meeget opstillet.
I det hele taget var der stor forskel på butikken fra om mandagen til om onsdagen.Da vi var der om mandagen , var der et rend af folk, der skulle købe tshirts mm. Der fungerede det som en turist atraktion, tøjbutik tatoo butik mm.

Et besøg værd, og fik jo en lille reminder om vores tur med hjem.  :lol:

« Senest Redigeret: Marts 11, 2010, 01:16:18 pm af roadpilot »
kilosvin med div udstyr...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #34 Dato: Marts 11, 2010, 10:45:20 am »
Ganske rigtigt!
Jeg prøvede ellers at sige at jeg havde let til tårer da jeg ikke havde siddet på mit kære Svin i 3 uger, og at jeg i mellemtiden havde måtte nøjes med et skrummel af en ROADKING som jeg så havde transporteret hele vejen fra Chicago. Men de mente ikke historien var slem nok , til at de ville have mig med  :mrgreen:
Tjooo jeg fik da lidt blæk på kroppen , ikke i vinter men i September sidste år.

Brormand og jeg var jo en lille tur i LA, og så måtte vi jo lige en lille tur ned forbi HIGHVOLTAGE TATOO ( LA INK). og se hvad det var for noget.

Jeg fik et lille minde  mellem skulderbladene med hjem  :lol:

 :brok: :brok: Ikke til at tage et ordentligt billede selv, venter lige til jeg får hjælp en dag....

Hvem af dem blev du så tattoveret af? Og var der kamera på?

De filmer kun dem, der har en anledning til at græde. F.eks. hvis man engang har mistet en hamster, set stilken på en blomst knække og hørt at naboens grandfætters søns kat blev født med to hoveder og måtte aflives.  :lmao:
kilosvin med div udstyr...

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #35 Dato: Marts 11, 2010, 12:10:24 pm »
Har skrevet Family First på indersiden af højre overarm.. Kan lige smide et billede ind senere..

Pt går jeg over er ved at designe den næste.. Det bliver viking / nordisk tema.. og alt efter hvor aggrasiv den bliver, kommer den til at fylde hele overarmen, / full-sleeve.
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Lucky13

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #36 Dato: Marts 12, 2010, 11:33:49 pm »
Jeg har da også lidt tuss!
Og nej det ikke en numse...
SVT K4 t=touring
Honda vfr 400 (nc30) fra 1991.
Lille 125 kina crosser med palde.
Kava zx6rr 03 banejern.
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=69694430250&ref=ts

karienknojern

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
  • honde jahh....
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #37 Dato: Marts 24, 2010, 10:55:15 pm »
Jeg tro jeg har flest patter i blæk.... Nogle store nogen.....  :orkester:Hvordan ved hæfter jeg et billede?
« Senest Redigeret: Marts 25, 2010, 03:00:20 pm af karienknojern »
Kan det ikke laves med gaffa eller strips, kan det ikke laves *G*

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Sv: vi kan li' Tattoos
« Svar #38 Dato: Marts 25, 2010, 02:52:44 pm »
Er gået i gang med et japansk sleeve på venstre arm...