Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så blev det atter tirsdag. Hvem møder op i Buddinge i dag? Det skulle blive perfekt vejr til en svingtur. Ses vi?
Citat fra: Lars L efter April 28, 2009, 08:52:08 amSå blev det atter tirsdag. Hvem møder op i Buddinge i dag? Det skulle blive perfekt vejr til en svingtur. Ses vi?Jeg tror ikke jeg når det idag - har en masse småting jeg skal ha klaret i denne uge - inden vi skal på ANDERSTORP
Citat fra: Nikolaj efter April 28, 2009, 01:51:23 pmCitat fra: Lars L efter April 28, 2009, 08:52:08 amSå blev det atter tirsdag. Hvem møder op i Buddinge i dag? Det skulle blive perfekt vejr til en svingtur. Ses vi?Jeg tror ikke jeg når det idag - har en masse småting jeg skal ha klaret i denne uge - inden vi skal på ANDERSTORP Siger det samme som lolaj.. (jeg skal i klubben og rode lidt ved ved raceren..) Men kunne nok lokkes, hvis det går nemt det jeg skal have sat på
Det blev til en god lang svingtur. Rigtig fedt. Hyggeligt at hilse på lidt nye ansigter.