Forfatter Emne: SV kasket  (Læst 8143 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Troels T.

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
SV kasket
« Svar #15 Dato: August 16, 2005, 12:17:07 am »
Nej nu stopper i sku!!!!!!!  580 pisk for en cap med broderi!!! (ja inrømmet den er nu flot) men det er sku en ordentlig sjat kugler!!! Min måtter er designer og har en broderimaskine med scanner den er cool nok, man scanner hvad det nu skal være  og så fylder man tråd på i farverne det nu skal være så går den ellers igang!! det tar lidt tid men
resultatet er rigtig godt og den røde ramme er vist ikke noget problem!!
Hører lige hvad hun skal ha for det! (var ellers ved at kaste op da hun fortalte prisen på sådan en laban 54,000.-) Er hun lam??? hun skulle hellere ha sponsorere en mc. til hendes elskede søn efter min mening :D
Hellere et bilag end et lag bier.....

Troels T.

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
SV kasket
« Svar #16 Dato: August 16, 2005, 12:18:55 am »
Nej nu stopper i sku!!!!!!!  580 pisk for en cap med broderi!!! (ja inrømmet den er nu flot) men det er sku en ordentlig sjat kugler!!! Min måtter er designer og har en broderimaskine med scanner den er cool nok, man scanner hvad det nu skal være  og så fylder man tråd på i farverne det nu skal være så går den ellers igang!! det tar lidt tid men
resultatet er rigtig godt og den røde ramme er vist ikke noget problem!!
Hører lige hvad hun skal ha for det! (var ellers ved at kaste op da hun fortalte prisen på sådan en laban 54,000.-) Er hun lam??? hun skulle hellere ha sponsorere en mc. til hendes elskede søn efter min mening :D
Hellere et bilag end et lag bier.....

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
SV kasket
« Svar #17 Dato: August 16, 2005, 12:50:10 am »
stammer du i lange sætninger....?

det lyder helt fint Troels sæt du bare måtter i værk med noget prisberegning :D  :D