Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Første gang jeg parkerede ved min nye lejlighed, blev mit cover også nakket.. Det er så fucker irriterende sådan noget. Det er jo ikke noget man kan bruge til noget, hvis ikke man har en MC, og jeg tvivler på at andre motorcyklister stjæler sådan noget, så det er bare nogle idioter der har lavet ballade..
hmmmm en klat uden beskyttelse altså puhaaaaa...gå en "containertur" i området måske???
Med frygt for at lyde gammelfar agtig, hvorfor i alverden låser i det ikke fast igennem forhjulet ligesom der er gjort plads til i mange af de der Bike Cover?! Er du sikker på det ikke bare er blæst af?!
"Klatten" har det med at tiltrække opmærksomhed fra pilfingre
Citér"Klatten" har det med at tiltrække opmærksomhed fra pilfingre ...Sur (indsæt selv røv-smiley her).Kan evt. skyldes at ZX-10 ligner en "rich-boy" knallert, mens SV mere er bad-boy ? altså noget med manglende ?Good luck searching
Der er en kasse øl på højkant til den person som kan lede mig på sporet af mit forsvundne cover.