jeg kan også rigtigt godt lide artiklen. Lyder også som en rigtig herrecykel, som godt kunne erstatte et nøgent kilosvin, også selv den er amerikansk. Man kan jo altid tegne et abonnement hos Dansk Autohjælp, så skulle det ikke være noget problem at købe amerikansk. 
Hvordan føltes kvaliteten på greb og osv? Hvordan med finish i det hele taget?
Den kan uden tvivl erstatte et kilosvin....Ja sry

. Hmmm kvaliteten virker faktisk rigtig god. Knapperne kan virke lidt primitive, men det er vist mere en smagssag. Håndtagene virker robuste og grebet er godt. Og så er den virkelig helt fænomenal at køre på! Den får dig bare til at presse dig til det yderste, og så kan det godt være, at du har brug for dansk autohjælp efter styrt. Jeg tvivler på, at det bliver pga. kvalitet. Men jeg skal ikke ku sige det. All in all virker det som noget rigtig godt kram de har fået sat sammen. Også selvom det er amerikansk. Efter at have haft den i et par dage, gik jeg straks hjem og ringede til forsikringen for at høre om det overhovedet ku' lade sig gøre for en 27 årig gut som mig at eje en sådan. Og ja det kan det godt. Hvis jeg har lyst til at betale lidt over 20k i forsikring...Skønt! Så jeg venter til jeg kommer over de 30 år.
Men tilbage til motorcyklen. Jeg synes at alle bør prøve en tur på "præmietyren". Den er virkelig det værd. Bare sørg for ikke kun at køre bykørsel, da den, som jeg også har skrevet i artiklen, ryster lidt under de 3000-4000 omdrejninger. Jeg mener dog at det kan "fjernes" ved at installere lidt ekstra udstyr til benzintilførsel etc. på den. Koster 10.000 hos Caps.
I weekenden står den på Triumph Speed Triple, hvilket jeg glæder mig abnormt meget til!!

. Har altid elsket den cykel.
God dag herfra.