Det må jeg nok sige

Sikke en ballade der kan opstå når man i et øjeblik af mentalt fravær beslutter sig for at flyve op forbi Island for at råbe af vulkanen (så den kan lære det) og derefter fortsætte til New York for at få en ordentlig burger og kigge på patter i Victorias Secret på 5th Avenue!
Jeg sidder i skrivende stund og hviler kranspulsåren som grundet uhæmmet kolesterolindtag er udvidet med en god tomme ekstra. Jeg kan fra min Manhattan-sengekant berette at en Lincoln Town Car da er noget af det fæleste firhjulede rullende luder-cognac-lounge jeg har kørt i nogensinde og at det er fedt at flyve slalom i helikopter imellem skyskraberne... Og at der er en ko med store boller i nærheden af Wall Street... Og at folk herovre også kører SV (JOOOOOOOOODA - selvom at jeg har solgt min sjæl til række-4 djævlen så banker mine gonader da stadigvæk for SV og V2 i det hele taget... Jeg har endda fotograferet en!)

ER det virkelig mig denne her tråd er spundet op omkiring?! Det er da lidt for underholdende

Jeg kan KUN tro at Lars laver gas - jeg bidrager da i et væk med både mere og mindre seriøse/tekniske indlæg her på forum. Jeg har som de fleste ved selv kørt SV1000S som var modificeret i alle leder og kanter ... PLUS alle de tossede sociale ting jeg har hjulpet til med igennem tidens løb. Så jeg skulle da mene at jeg havde noget at bidrage med på trods af at jeg er en vantro hund

Nå... No harm done - non taken og alt det der

Jeg vil skride ned i Victorias Secret og savle videre. Vi ses til Bulderdag på søndag assholes!
Kawa achbar!!!
/Jakob