Forfatter Emne: DET ER BARE IKKE I ORDEN!!!! [Lukket]  (Læst 7192 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: DET ER BARE IKKE I ORDEN!!!!
« Svar #15 Dato: Maj 06, 2010, 08:45:00 am »
Sørg lige for at koordinere Jeres tilbagebetalinger så ikke tudemiklen får 7 * 223,50kr retur.  :whatever: :whatever:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Tolken

• Søndagskører
  • **
  • Ses der ude
« Svar #16 Dato: Maj 06, 2010, 08:50:00 am »
Hej Folkens. Dejligt at se noget respons.
Jeg tror dog umiddelbart at jeg fra starten af, har misforstået dette emne.
Jeg tog indlæget fra Onkellas som en hygge spøg, og tilsluttede mig derfor selvfølgelig med det samme.
Jeg ser nu, at tråden ikke ligger i "Sjov og spas" så hvis der er ment noget alvorligt med indlæget, har jeg været helt gal på den.

Jeg kører sammen med den dejlige Lars når vejret er til det. Og har svært ved at tro, at han virkeligt mener at det er Feil!...

Slutligt, vil jeg som så mange andre, udtrykke glæden over at være en del af dette fora. Og det er dejligt at se, at folk virkeligt byder ind.
Har selv fået gode svar. Det kan vi li.

Har du en af de der MC'er, så lad os trille en tur  :respekt:
Rasmus aka Tolken.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Maj 06, 2010, 09:58:11 am »
Hej Folkens. Dejligt at se noget respons.
Jeg tror dog umiddelbart at jeg fra starten af, har misforstået dette emne.
Jeg tog indlæget fra Onkellas som en hygge spøg, og tilsluttede mig derfor selvfølgelig med det samme.
Jeg ser nu, at tråden ikke ligger i "Sjov og spas" så hvis der er ment noget alvorligt med indlæget, har jeg været helt gal på den.

Jeg kører sammen med den dejlige Lars når vejret er til det. Og har svært ved at tro, at han virkeligt mener at det er Feil!...

Slutligt, vil jeg som så mange andre, udtrykke glæden over at være en del af dette fora. Og det er dejligt at se, at folk virkeligt byder ind.
Har selv fået gode svar. Det kan vi li.

Har du en af de der MC'er, så lad os trille en tur  :respekt:
efter der har være flere personlige henvændelser til moderatorer er det alvor.

jeg kan sakkens forstå at hvis det her er en klub, vil der være sådan nogle regler og retningslinier - men SVrider håber jeg forbliver som den er.
det merdendice der er lavet med logo er noget alle medlemmer har ret til at lave og er intet officielt.
hvis folk udefra tro dette er en "venne klub" pga alle ikke køre SV'er - er det op til dem

vi laver intet reklame for siden andet end når vi møder andre SV'ere og sparker lidt dæk

bemærk at der står donation til drift udgifter - intet om medlemsskab.
Ole tager intet for at holde siden kørende, eller for at bruge tid på at opdatere siden, menen skelling til en boritos eller en kop kaffe er velkommen   :mrgreen:

::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #18 Dato: Maj 06, 2010, 10:08:45 am »
.. Heldigvis kører alle ikke SV' her inde.. Det er da netop med til at give en bred vifte af kompetente og erfarne burger, om det så omhandler mods, eller overvejelser af ny cykel..

Klap jer selv på skulderen !
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Smith

• Roadracer
« Svar #19 Dato: Maj 06, 2010, 10:46:53 am »
Lad os vende tråden til noget positivt  :mrgreen:
Ole: hvor er Paypal-knappen?

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #20 Dato: Maj 06, 2010, 01:13:21 pm »
 :lmao:        dagens grin at læse denne tråd....

men men .. det er jo sundt at diskutere og forholde sig til de holdninger som eksisterer....uanset om der er en/få eller mange som deler den....
så længe tonen holdes ..... som B2 antyder....

Personligt er jeg total ligeglad om I andre kører Sinlun/Bucati/PMW/Iprilia/Narley/Ronda...for mig handler det om at dele oplevelser/ture/viden/hygge
/sjov/erfaringer med ligesindede.......og synes faktisk, at jeg oplever, at man kan komme med sine meninger......husk nu bare på, at det som man skriver
kan opfattes på 10 forskellige måder uanset brug af smileys m.m........respekter at andre har et andet synspunkt end dig selv......personligt synes jeg at nogen
svar i tråden er lige skarpe nok...(fint nok hvis man kender hinanden rigtig godt)

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=5175.0
Her et link til forummets beskrivelse hvor man på ingen måde nævner at det kun er for SV'ejere, og at det er meget løst organiseret....selvom forummets
navn selvfølgelig antyder hvad vi har med at gøre her.. i den store udstrækning... og husk så lige på at dette forum sikkert eksisterer..
pga nogle ildsjæle som bidrager en del i baggrunden med teknikken bag forummet  + diverse andet - arrangementer.....tak til dem  :thumbsup: :respekt:

Jamen det var så det jeg havde på sinde i denne tråd....der stod jo ikke noget om NO SPAM  :wink:

Pas på jer selv derude på de farlige veje ....

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Dakota

• Søndagskører
  • **
« Svar #21 Dato: Maj 06, 2010, 01:19:27 pm »
Uh-oh, jeg har slet ikke en motorcykel mere efter jeg solgte min SV'er sidste år. Så er jeg måske slet ikke velkommen?  :facepalm:
Synes helt ærligt folk skal tage sig lidt sammen og indse at det sgu da er ligemeget om man kører SV, HD eller Hayasakigixxer750megabumbum - bare man har det sjovt og bidrager med godt humør! Nå.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #22 Dato: Maj 06, 2010, 07:37:30 pm »
Om man har en SV'er eller ej( i dette øjeblik) gør i mine øjne ikke en forskel på om man må være med herinde, man kan/vil stadig have en masse viden man kan dele af, se bare på Alex som pt har noget engelsk mekanik, men der er nok ingen herinde som har skruet mere på den(gamle sv'er) end ham, Sterling Moss kører ikke aktivt mere, men jeg ville give min højre#edit# venstre arm for at få bare 30 min race lektion af ham, det samme med de "gamle" race legender, og de råd vil være 1 mullliard mere værd end dem du får af nuværende aktive kørere..

Husk nu på at Moderatorez håndhævelse herinde, vil være den samme, ligegyldigt hvilken type/mærke mc de kører på.

Gud  over and out

Lucky13

• Plastikrocker
« Svar #23 Dato: Maj 06, 2010, 08:14:48 pm »
I guuuuuuder maaaan... - Må jeg ikke have lov til at betale de penge retur til dig som du har betalt for at være på et forum styret af onde onde kawamaha-folk??

Gå ud og vask din MC istedet for at lave sådan et intetsigende indlæg.

Ps. Skurk - er i øvrigt et "Sandt SVin" - for jeg er pisse misundelig på hans Kawa :)

jamen Jesper du og din 3 ben står jo også for skud :lmao: :hand:

SVT K4 t=touring
Honda vfr 400 (nc30) fra 1991.
Lille 125 kina crosser med palde.
Kava zx6rr 03 banejern.
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=69694430250&ref=ts

kim r

• Plastikrocker
« Svar #24 Dato: Maj 06, 2010, 08:24:28 pm »
Er her kun pga pattetråden  :respekt:

'og lidt andet

ThySen

• Søndagskører
  • **
  • Forbyd muskelkatte
« Svar #25 Dato: Maj 06, 2010, 08:36:08 pm »
Jeg har fulgt dette forum i nogle måneder, og er fuld af beundring for stemningen og humoren.
Engang var jeg med i et ligeså godt hobby/fritidsforum der pludselig eksploderede i mudderkastning og tilsvining.
Det er nærmest håbløst at få stoppet når det først er begyndt.
Ikke fordi jeg føler mig stødt over tonen i denne tråd, men jeg vil alligevel opfordre til at tælle til 10 før man svarer på et provokerende indlæg :cry:

Da jeg kører Yamaha :oops: kan jeg naturligvis ikke give min mening til kende, men jeg vil gerne takke de tidligere SVejere der leverer deres tid og erfaring her i SVR.
Gert fra Thy
Til gaden: SV 650 S K4
Til banen: Philips 32PFL7404H 32"

Weber

• Plastikrocker
  • Til hest skal du selv stå...
« Svar #26 Dato: Maj 06, 2010, 09:39:36 pm »
 :whatever:

Er lidt det jeg synes om denne tråd ? Kan kun sidde med et grin på ansigtet, og har mest lyst til at sige, at selvfølgelig skal man køre SV for at være herinde  :D :D :D (joke)

Ej, er enig i at man skal passe på med hva man skriver, det er sq ikke altid folk kan læse ens ironi og se det smil man har på læberne når man skriver et indlæg...

Meen hvis vi endelig skal hise os op over noget, hvorfor så ikke fodbold ? jeg vil gerne starte, FUCK FCK, forza Brøndby !  :D

Nick

• Sandt SVin
« Svar #27 Dato: Maj 06, 2010, 10:27:25 pm »
Dont feed the trolls... wohooo en mere post :D [afro|
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #28 Dato: Maj 07, 2010, 06:30:30 am »
jamen Jesper du og din 3 ben står jo også for skud :lmao: :hand:

Yes! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Maj 07, 2010, 07:27:15 am »
Mon ikke denne tråd er trukket lang nok ud så der kan lukkes for den  :grin:

Ja ja FCK mestre igen, igen igen, igen, igen, igen, igen, igen var det ikke 8 gange he he
og hvor er det lige Bundby ligger  :thumbsdown:  :evil:
så kan tråden godt lukkes
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander