Forfatter Emne: Skrue dag Valby d. 3 juli  (Læst 33277 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #60 Dato: Juni 30, 2010, 02:02:25 pm »
Os mig - jeg vil også gerne deltage. :cool:
Så kan grislingen måske få sat nogle skruer i og måske er der en venlig sjæl som vil hjælpe med blinklysene.........  :lol:
BOW
SV650SK3

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #61 Dato: Juni 30, 2010, 03:51:18 pm »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!
kilosvin med div udstyr...

gazelle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
  • Drop økologi og økonomi... flæberi.. Der er dæk og
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #62 Dato: Juni 30, 2010, 11:49:03 pm »
hey,hey... til : RP. kanoon initiv  :D , jeg kigger også forbi... ved ikke endnu om det blir   pt. IKKE startende  Goldschool.... :club: :whipped: shity olie brænder...!!!! så hvis nogen lige har en billig velfungerende "kompresser"  til en oldschool i baglommen..så tag den endelig med :-) el. så kigger jeg forbi luxuscamperen...!!  burde faktisk være på abjede.. men når nok begge dele... :-) ses lørdag.
Nu på GOLDSCHOOL sv 650 s....Den tidligere skravede model...!!!
Bane jern. k4  GIXXR 600 ...Team Flatline..

gazelle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
  • Drop økologi og økonomi... flæberi.. Der er dæk og
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #63 Dato: Juni 30, 2010, 11:51:36 pm »
obs.obs,obs.. VIGTIGT til Dina... hvis det kniber med kage halløj... så ved at Lena har en alletiders opskrift på CHOKOLADEKAGE :lol:
Nu på GOLDSCHOOL sv 650 s....Den tidligere skravede model...!!!
Bane jern. k4  GIXXR 600 ...Team Flatline..

Dina

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 328
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #64 Dato: Juli 01, 2010, 12:00:18 am »
ha ha.... i er gode er i  :mrgreen:

Det ser ud til at jeg ikke når at få mit scottoiler sæt hjem til på lørdag  :cry: men får jeg tid, så kigger jeg da gerne forbi alligevel.
Hvad siger grisen ? BRUM BRUUUMMM….. :-)

Søren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 20
  • Ny SV1000S RØD
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #65 Dato: Juli 01, 2010, 10:28:43 am »
jeg kigger osse lige forbi.  :respekt: godt initiv. :mrgreen:
Suzuki 550GT Yamaha XJ600 Div. RØD SV1000S

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #66 Dato: Juli 01, 2010, 11:12:38 am »
Jeg ser lige om jeg ikke kan komme forbi efter jeg har været til rytmik. Det vil dog kun være et kort visit, hvor jeg lige råber noget åndssvagt rigtig højt, og så skrider jeg hjem i seng igen  :blink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #67 Dato: Juli 01, 2010, 11:18:13 am »
Jeg ser lige om jeg ikke kan komme forbi efter jeg har været til rytmik. Det vil dog kun være et kort visit, hvor jeg lige råber noget åndssvagt rigtig højt, og så skrider jeg hjem i seng igen  :blink:

Rytmik!!!??  :shock:

Svea det var noget jeg gik til da jeg var 5 år! Tror du ikke det er lige sent nok at lære det i din alder... :innocent:
-du skal ikke være så ked af at du ikke har rytme, så kan du sikkert bare så meget andet... :lol: :lol:
kilosvin med div udstyr...

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #68 Dato: Juli 01, 2010, 11:21:33 am »
Jeg ser lige om jeg ikke kan komme forbi efter jeg har været til rytmik. Det vil dog kun være et kort visit, hvor jeg lige råber noget åndssvagt rigtig højt, og så skrider jeg hjem i seng igen  :blink:

Rytmik!!!??  :shock:

Svea det var noget jeg gik til da jeg var 5 år! Tror du ikke det er lige sent nok at lære det i din alder... :innocent:
-du skal ikke være så ked af at du ikke har rytme, så kan du sikkert bare så meget andet... :lol: :lol:
dance med vægtstang(uden skiver på) til polka for fuld power på ipod'en er da en form for Rytmik eller fejl på samme...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #69 Dato: Juli 01, 2010, 12:23:43 pm »
obs.obs,obs.. VIGTIGT til Dina... hvis det kniber med kage halløj... så ved at Lena har en alletiders opskrift på CHOKOLADEKAGE :lol:
Hmmmmm - Så hedder det Be' om...... Ikk Svensson...... :lmao: :lmao:
BOW
SV650SK3

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #70 Dato: Juli 01, 2010, 12:24:23 pm »
Jeg ser lige om jeg ikke kan komme forbi efter jeg har været til rytmik. Det vil dog kun være et kort visit, hvor jeg lige råber noget åndssvagt rigtig højt, og så skrider jeg hjem i seng igen  :blink:

Rytmik!!!??  :shock:

Svea det var noget jeg gik til da jeg var 5 år! Tror du ikke det er lige sent nok at lære det i din alder... :innocent:
-du skal ikke være så ked af at du ikke har rytme, så kan du sikkert bare så meget andet... :lol: :lol:
dance med vægtstang(uden skiver på) til polka for fuld power på ipod'en er da en form for Rytmik eller fejl på samme...

Tænk du turde kommentere på det Jacob, jeg turde dårligt skrive det... :lmao: :lmao:
kilosvin med div udstyr...

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #71 Dato: Juli 01, 2010, 12:31:38 pm »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

Øhhh - forbi Per...???  :shock:
Lyder lækker  :orkester:, men hvornår er det..??
BOW
SV650SK3

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #72 Dato: Juli 01, 2010, 12:52:18 pm »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

Øhhh - forbi Per...???  :shock:
Lyder lækker  :orkester:, men hvornår er det..??

OK det kunne misforstås, det rigtige havde måske været at skrive det sådan her...

@Lena : Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed.... 

@Per : Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

Så burde selv SVeetie forstå mine beskeder... :innocent:
kilosvin med div udstyr...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #73 Dato: Juli 01, 2010, 12:53:25 pm »
Men derfor kan det da godt være at Per inviterer på grill pølser en anden dag! Nu på denne opfordring....  :lol:
kilosvin med div udstyr...

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #74 Dato: Juli 01, 2010, 01:25:07 pm »
Så burde selv SVeetie forstå mine beskeder... :innocent:

INGEN kage til dig Flirtefrø/Roadpilot/Kenneth :brok: :brok: :brok:
BOW
SV650SK3