Forfatter Emne: Er det "bare" sådan man redder den på banen? (Gammelt klip)  (Læst 4449 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Er det "bare" sådan man redder den på banen? (Gammelt klip)
« Svar #15 Dato: August 24, 2010, 06:35:35 pm »
Jamen, Per
venskabelig drilleri
er jo et glimrende eksempel på
Selvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig
 :lmao:
dette steds hyggelige atmosfære
Ja ja Per, den måtte jo komme
 :wink:

:hand: :hand: :hand:  :lmao: .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum....  :kiss: :club:  :lmao:
venlighed og venlighed  :mrgreen: Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten  :innocent: :twisted: :twisted:

:mrgreen:

QUOTE EKSPERT....... og jeg giver gerne et par flasker til pulefrokosten...så jeg ikke husker noget  :evil: :lmao: og Ole du kan godt slette den tæller.....  :oops: undskyld spam Helen
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #16 Dato: August 24, 2010, 06:54:11 pm »
Jamen, Per
venskabelig drilleri
Selvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig

:hand: :hand: :hand:  :lmao: .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum....  :kiss: :club:  :lmao:
venlighed og venlighed  :mrgreen: Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten  :innocent: :twisted: :twisted:

Nu skal i være søde ved stakkels Per  :club:

Ellers ender det med at han slet ikke tør deltage  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #17 Dato: August 24, 2010, 07:01:05 pm »
Jamen, Per
venskabelig drilleri

Nu skal i være søde ved stakkels Per  :club:

Ellers ender det med at han slet ikke tør deltage  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
vi tager bare forbehold  :mrgreen:
[/quote]
[/quote]
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Helen

• Plastikrocker
« Svar #18 Dato: August 24, 2010, 11:17:18 pm »
Greatest Motorcycle Save

Det er god stil dét dér :D

Har lige været igennem hele: Dagens MC klovn og syntes ikke helt den passede ind der, selvom der er en anden redning... so here you go.. sikkert mest til gensyn da jeg gætter på I alle har set klippet mange gange før. Flot redning i hvertfald  :respekt:

Faktisk handler det i bund og grund slet ikke om en redning.
Ser du, umiddelbart før filmklippet er han blevet overhalet.
Midt under overhalingen bliver der hvisket at hans venstre forlygte pære er sprunget.
Nu er gode råd dyre. Der er ikke tid til at stoppe op og kontrollere rigtigheden af udsagnet, så for at spare tid vælger han en lidt utraditionel og lettere akrobatisk, og ikke mindst minimal tidsrøvende metode for lygte-check.

Efterfølgende ærgrer han sig selvfølgelig voldsomt over at have hoppet på limpinden serveret af sin modstander.

Sådan ca. tror jeg nok historien er
 :innocent:

Argh... så må det jo være ham (eller rettere hans modstandere) der er skyld i at lygterne skal tapes til på Knutstorp og Anderstorp mf.

Sikke en redelighed :mrgreen:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D

Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964