Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Big G efter August 24, 2010, 05:13:45 pmJamen, PerCitat fra: Per efter August 24, 2010, 04:57:31 pmvenskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum.... venlighed og venlighed Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten
Jamen, PerCitat fra: Per efter August 24, 2010, 04:57:31 pmvenskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum.... venlighed og venlighed Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten
venskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum....
er jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme
Citat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 05:37:09 pmCitat fra: Big G efter August 24, 2010, 05:13:45 pmJamen, PerCitat fra: Per efter August 24, 2010, 04:57:31 pmvenskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum.... venlighed og venlighed Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten Nu skal i være søde ved stakkels Per Ellers ender det med at han slet ikke tør deltage
Citat fra: Helen efter August 23, 2010, 05:23:31 pmGreatest Motorcycle SaveDet er god stil dét dér Har lige været igennem hele: Dagens MC klovn og syntes ikke helt den passede ind der, selvom der er en anden redning... so here you go.. sikkert mest til gensyn da jeg gætter på I alle har set klippet mange gange før. Flot redning i hvertfald Faktisk handler det i bund og grund slet ikke om en redning.Ser du, umiddelbart før filmklippet er han blevet overhalet. Midt under overhalingen bliver der hvisket at hans venstre forlygte pære er sprunget.Nu er gode råd dyre. Der er ikke tid til at stoppe op og kontrollere rigtigheden af udsagnet, så for at spare tid vælger han en lidt utraditionel og lettere akrobatisk, og ikke mindst minimal tidsrøvende metode for lygte-check.Efterfølgende ærgrer han sig selvfølgelig voldsomt over at have hoppet på limpinden serveret af sin modstander.Sådan ca. tror jeg nok historien er
Greatest Motorcycle SaveDet er god stil dét dér Har lige været igennem hele: Dagens MC klovn og syntes ikke helt den passede ind der, selvom der er en anden redning... so here you go.. sikkert mest til gensyn da jeg gætter på I alle har set klippet mange gange før. Flot redning i hvertfald