Forfatter Emne: Store ROCK navne/koncerter i DK/Europa i 2011  (Læst 5203 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Store ROCK navne/koncerter i DK/Europa i 2011
« Dato: November 29, 2010, 03:48:23 pm »
Hej Forum,

Jeg leder efter en kombineret surprise-jule/fødselsdagsgave til min søster og det skal gerne være nogle koncertbilletter til ROCK! Jeg giver hende en MacBook Air sammen med hendes mand, så hun regner ikke lige med at få andet i år...

Om end plejer vi altid at give hinanden koncertbilletter og det er en fed tradition jeg agter at holde fast i. Jeg søger derfor inspiration til koncerter med store rock-navne i DK eller Europa i 2011. Hvis i hører om noget er jeg lutter ører.

Jeg ved bla. at Metallica planlægger at holde 10 "ekstra"-koncerter på deres Death Magnetic Tour rundt omkring i verden som skulle være med ekstra sceneshow/udstyr. De siger selv at de skal kunne hamle op med The Wall... DET kunne være interesant!!!  8) :D

KOM MED IDÉER - ellers bliver det bare Red Warszawa i Templet!!!
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
Sv: Store ROCK navne/koncerter i DK/Europa i 2011
« Svar #1 Dato: November 29, 2010, 07:25:24 pm »
Jeg læste lige kort at System of a down lige har offentliggjort deres tour, måske er der noget dér ?
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: November 29, 2010, 07:31:06 pm »
Jeg læste lige kort at System of a down lige har offentliggjort deres tour, måske er der noget dér ?
ser ikke ud til at de kommer til danmark

men spiller i berlin
« Senest Redigeret: November 29, 2010, 07:33:11 pm af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: November 29, 2010, 08:27:04 pm »

Combichrist - 9 februar  Forbrændingen Albertslund.  IM THERE!!! (måske lidt for anderledes for pigebarnet ) www.billetlugen.dk
Within Temptation -  11 Marts. KB Hallen.     IM THERE !!!   (fantastisk musik !! - det bør hun lære)  www.billetlugen.dk

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: November 29, 2010, 11:58:31 pm »
ser ikke ud til at de kommer til danmark

men spiller i berlin

Godt input! Ellers er Blink 182 også en mulighed - de spiller samme sted som SOAD...
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Deacon

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #6 Dato: November 30, 2010, 10:52:29 am »
Hvad med danske VOLBEAT. Spillet i Store Vega til marts. Salget starter i morgen kl 10 :c)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: November 30, 2010, 12:26:20 pm »
Tænkte godt på Volbeat - men jeg tror ikke at min søster er så glade for dem. Hun syntes vist at de er lidt for "bonderøvsagtige" for at bruge hendes egne ord...

Hun er mere til AC/DC, Metallica, SOAD etc. etc. (Old School)

Jeg syntes også meget godt om Volbeat og har stadigvæk en demo-cd fra dem jeg fik af Michael da de en gang spillede for 100 kr på The Rock. Men jeg syntes eftehånden at de trænger til lidt fornyelse - det bliver i længden lidt or meget Heavy Metal møder Sønderjylland med kartoffel i munden og fuld tryk på spaden... A-hew-da hew-da hew-da hew-da hew-daaaaaaa....  :lol: :lol: :lol: :lol:

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #8 Dato: November 30, 2010, 07:27:19 pm »
Carpark North holder også koncerter til foråret - ved ikke lige om det er ROCK nok.. :)

Gad vide om DAD ikke også skal ud og spille 20384koncerter i 2011?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #9 Dato: December 01, 2010, 08:26:42 am »
Har lige fået en email om at Within temptation koncerten er rykket fra Marts helt hen i Oktober, fordi en eller anden har gjort forsangeren gravid    :whatever:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: December 01, 2010, 09:22:35 am »
Har lige fået en email om at Within temptation koncerten er rykket fra Marts helt hen i Oktober, fordi en eller anden har gjort forsangeren gravid    :whatever:

Hvis du så dernæst fortæller mig at forsangeren er en mand - SÅ kommer jeg og ser koncerten  :D FREAKSHOW!!!

jeg vil lige pårøve at se om jeg kan fidne noget af deres musik på GrooveShark eller YouTube.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #11 Dato: December 01, 2010, 05:33:28 pm »

HVAD!!!!??? Hvor fucking irriterende!!! Hun burde havde fulgt dette råd:
drenge fra angora "gummi nej tak"

Du er jo riiiiig søde Skurk. Og solbrændt og smuk. Og giver dyre gaver!! Sig til hvis du vil være kærester en dag  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"