Forfatter Emne: SVinetur - Søndag 1/5 - Sydover fra Solrød..med SVtosserne Søren F og Per :)  (Læst 12389 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
 :orkester: Min søde hustru sagde her til frokost at jeg fortjente at trille tur med drengene, så jeg kommer alligevel.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
 :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:
Husk at give hende rygmassage til TV-avisen i aften - det har fruen sgu fortjent.

Vi får også brug for en Landrover nu når turen går sydpå mod den fede muld  :wink: Superfedt.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Hehe... Når hun har været hjemme med de 3 banditter alene så sover hun sgu da når tvavisen ruller over skærmen.     :lmao:

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
:orkester: Min søde hustru sagde her til frokost at jeg fortjente at trille tur med drengene, så jeg kommer alligevel.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Hvor fedt ....what a lady  :afro: ...og ja det er frem med stearinlys i aften og sørge for at alle ungerne bliver puttet..hvorefter hun får en omgang massage og fodnusseri  :mrgreen:  og så må du jo også have gjort det godt med de fliser  :wink:

Ses

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Jeg er frisk på tur i morgen ;-)

/bo
MC-løs :-/

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Paw kommer også... Kommer i forbi fakse/Rønnede?

Edit: Jeg kommer til Solrød.
« Senest Redigeret: April 30, 2011, 09:14:48 pm af Paw »
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Per

• Sandt SVin
Fedt ...vi glæder os til at se jer alle imorgen  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Øv, skidtet ville ikke starte :-/

I må dog alligevel ha en rigtig god tur ;-)

/bo
MC-løs :-/

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Tak for en god tur. Pænt af jer at toure den ned til Vordingborg, hvor jeg kunne kobles på - selvom jeg måtte vente 5 kvarter :twisted: Nå pyt, det lykkedes jo til sidst med lidt held  :mrgreen:
Paw og familie: Tusind tak for kaffe  :thumbsup:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Per

• Sandt SVin
tak for en super tur....fedt at så mange mødte op... :thumbsup:

Bo du må med næste gang....
TOB....beklager forsinkelsen med fedt at vi nåede at få dig med også på de små snoede..på et tidspunkt kunne de vel ikke blive smallere ...
PAW+frue ..tak for hygge og kaffe ved pitstoppet i Rønnede
Hedo...respekt for at din guldpassager var så udholdende...vi må arrangere en søn/datter/far tur på et tidspunkt ;-)

Håber at alle kom godt hjem.... jeg nåede at blive våd  :brok: dog i mindre grad.... 10 min senere og jeg havde været gennemblødt så jeg skal ikke klage alt for meget....
Er sgu lidt træt nu .. efter en lang dag i sadlen ... 10-16:30...jaja der var nogen som var i sadlen i længere tid  :wink:

Respekt for Jannik + følgesvend (undskyld navnet er smuttet  :oops:) for at køre til Solrød og så, så langt sydpå for senere at køre tilbage til Gørløse og omegn.... det må jo gengældes på et tidspunkt  :mrgreen:

Hygge indtil vi ses til næste fællestur.... :D

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Tak for turen gutter, ja og tak for hygge og kaffe på Paw og Connia´s bopæl.  :D

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin

Respekt for Jannik + følgesvend (undskyld navnet er smuttet  :oops:) for at køre til Solrød og så, så langt sydpå for senere at køre tilbage til Gørløse og omegn.... det må jo gengældes på et tidspunkt  :mrgreen:

Hygge indtil vi ses til næste fællestur.... :D

Det er jo altid fedt at komme ud og trille, så det var ikke noget problem. (dog er jeg lidt øm i røven nu.  :lmao:

Morten Albæk som min følgesvend hedder blev også våd ved Ballerup, mem jeg kørte fra regnvejret og kom hjem tør.  :innocent: :evil:

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Ja tak for en rigtig fed tur! Og tak for kaffe til Paw og fruen. Er lige kommet ind ad døren, efter at have mødtes med konen hos venner til eftermiddagskaffe #2 med jordbærtærte, jeg undgik desværre ikke haglvejret, det stads.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Hedo

• Plastikrocker
Også tak for en fed surprise tur herfra. :thumbsup:

Ja hun er sgu' sej den lille.
De eneste kommentarer hun havde var "HOLDER DE ALDRIG PAUSE???" og "ER VI DER SNART"  :wink

Vi sneg os uden om regnen og fik kun smådryp.

Tænkte lidt om regnen, haglen og lynilden kan have noget at gøre med Baronens fødselsdag?????  :whatever:  :club:

Håber ikke det er sidste gang Jannik overrasker os på denne måde.  :thumbsup:
Det er aldrig forsent at opgi'

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin

Håber ikke det er sidste gang Jannik overrasker os på denne måde.  :thumbsup:
Det kan du bande på det ikke er...  :blink: Om ikke andet så en impulstur.  :evil: