Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Majsemen du må nok ty til Svea med hensyn til hvad du skal medbringe...Jeg melder hellere en gerne folk til og skriver ned og sådan, men det er vores alle sammens fest, så folk må hjælpe mig når det gælder mad, hvor jeg er totalt uopfindsom!!!!
men du må nok ty til Svea med hensyn til hvad du skal medbringe...
inspiration
Så lige, at der ikke er nogen, der vil tage hvidt brød med til laksen, så jeg lister lidt af det lyse i kurven, sammen med det rug .Er der nogen, der brænder for fedt Gider ikke købe flere kilo, hvis der kun er 2 til at spise det. Smagen er ikke den samme, dagen efter på morgenkrydderen
Citat fra: Thomas BrunSå lige, at der ikke er nogen, der vil tage hvidt brød med til laksen, så jeg lister lidt af det lyse i kurven, sammen med det rug .Er der nogen, der brænder for fedt Gider ikke købe flere kilo, hvis der kun er 2 til at spise det. Smagen er ikke den samme, dagen efter på morgenkrydderen Jeg kan godt spise lidt til silden, sylten, flæskestegen, rullepølsen, osv....
Citat fra: SVeaCitat fra: Majsemen du må nok ty til Svea med hensyn til hvad du skal medbringe...Jeg melder hellere en gerne folk til og skriver ned og sådan, men det er vores alle sammens fest, så folk må hjælpe mig når det gælder mad, hvor jeg er totalt uopfindsom!!!!Jamen hvad så med den grønlangkål som Moolex ikke fik lov at tage med? evt. med en ordentlig røvfuld sønderjydske kålpølser. [indsæt savle smiley]
Måske jeg hellere skulle medbringe ingredienserne til en Irish Coffee (Jeg er ikke helt sikker på at jeg ville overleve, at kreerere den med de sønderjyske!!!! )
Men hun kan da tage et par poser kaffe med, så er vi på den sikre side
Jammen så hopper jeg på banen Det eneste vi faktisk mangler til Irsk kaffe er Flødeskum Men hun kan da tage et par poser kaffe med, så er vi på den sikre side
I øvrigt regner jeg med at tage bilen, så der er plads til nogle stykker, hvis nogen mangler kørelejlighed. Er der en soveplads i overskud, hvis det skulle blive nødvendigt....
En soveplads skulle nok kunne støves op