Forfatter Emne: Lagt ned igen! :-(  (Læst 5763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Lagt ned igen! :-(
« Dato: Oktober 04, 2012, 09:33:26 am »
Så fik jeg da lige morgen kaffen galt i halsen! En morgentur der tog under 30 sek, endte i en A6'er der bakkede direkte ind i mig da jeg er ved at passere ham bagom. Og idioten ville selvfølgelig ikke tage skylden. Men det fik politiet ham til, fuck det var lækkert! Kæft en klamphugger!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Sv: Lagt ned igen! :-(
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2012, 09:47:40 am »
Klaphat ! Utroligt at politiet skal til for at få ham til at indse han var forkert på den.
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2012, 10:20:50 am »
Jeg er sku helt målløs! Det er 100% hans skyld, og han indrømmede at han bakkede, både overtog mig og politiet. Men han ville ikke påtage sig skylden, fordi han mente jeg skulle have undveget ham da han var i gang med at bakke da jeg kørte ud.... Men havde han bakket da jeg kørte ud, havde jeg selvfølgelig ventet. Så han er jo helt galt på den. Han blev heldigvis sigtet for overtrædelse af færdselsloven, så jeg slipper for at betale. Puha.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2012, 10:24:23 am »
Nu står der i færdselsloven at man skal være EKSTRA opmærksom når man bakker, så det er yderst sjældne tilfælde at den bakkende bilist ikke får skylden.

Men sikke da en hat!! Og pæn bule han fik i sin fine audi! Hihi  :police:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #4 Dato: Oktober 04, 2012, 10:35:45 am »
Ej fik den pæne mand i jakke sættet og ikke den væmmelige mc'ist skylden   :lmao:

Surt at den skal til doktoren og laves
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #5 Dato: Oktober 04, 2012, 08:15:10 pm »
Ja, den øvelse var jeg også igennem tilbage i 2006. Der påtog billisten sig dog skylden unde problemer. (vi holdt også ligesom i kø på en tilkørselsrampe til motorvejen)

Husk at få kontrolleret forgaflen!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

MKN

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Oktober 04, 2012, 09:09:16 pm »
Ja, den øvelse var jeg også igennem tilbage i 2006. Der påtog billisten sig dog skylden unde problemer. (vi holdt også ligesom i kø på en tilkørselsrampe til motorvejen)

Husk at få kontrolleret forgaflen!

Tak. Det skal jeg huske. Jeg synes faktisk den var lidt svær at dreje, men det må doktoren undersøge.

Puha hvor er det irriterende.

thilemann

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Oktober 04, 2012, 09:48:47 pm »
Ser ellers godt ud med buler og ridser i dine nylakerede skjolde.
Fuck så træls.. havde det været min efter de timer jeg har brugt i vinters på at lave den var jeg nok blevet en smule sur. Men godt han blev tvunget til at tage skylden! (Ringede du selv efter politiet? )
Suzuki SV 650 S k3

MKN

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Oktober 05, 2012, 07:38:26 am »
Ser ellers godt ud med buler og ridser i dine nylakerede skjolde.
Fuck så træls.. havde det været min efter de timer jeg har brugt i vinters på at lave den var jeg nok blevet en smule sur. Men godt han blev tvunget til at tage skylden! (Ringede du selv efter politiet? )
Hehe ja, det giver den sådan et rustikt look :D

Ringede selv efter politiet, det mente han ikke var nødvendigt, men så sagde jeg til ham at det måtte det jo være når han ikke havde nosser nok til at indrømme den fejl han havde lavet.

Mike

• Plastikrocker
    • MCG - Galleri
« Svar #9 Dato: Oktober 05, 2012, 10:25:28 pm »
Ej fik den pæne mand i jakke sættet og ikke den væmmelige mc'ist skylden   :lmao:

Der er altså også pæne mænd i jakkesæt der køre MC ;)

MKN

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Oktober 05, 2012, 10:30:40 pm »

Men de laver ikke skader på andre end dem selv :)

Mike

• Plastikrocker
    • MCG - Galleri
« Svar #11 Dato: Oktober 06, 2012, 10:42:21 am »

Men de laver ikke skader på andre end dem selv :)
Så rigtigt, og skulle det ske står man selvfølgelig ved det!

kim r

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: Oktober 06, 2012, 12:12:33 pm »
Kedeligt med skade , men heldigt det snart er vinterhi  tid, så kan den blive lavet der :thumbsup:

MKN

• Sandt SVin
« Svar #13 Dato: Oktober 29, 2012, 04:13:45 pm »
Så var jeg lige en tur forbi værkstedet og høre mere om skaden og hvad forsikringen havde takseret den til.

Skader for 35.000! Avs.

Forlygte
Frontkåbe
Instrumentcover
Højre spejl
Højre bremsegreb
Højre bremsepedal
Kåbeophæng
Trekant dæksel
Højre styrende
Sensorbolt - og sidst men ikke mindst

2 nye udstødninger!!! Den havde jeg ikke lige set komme. Men hvis de siger det, så er jeg tilfreds :-) Har fået tilkendt 2 nye potter til max 7.500 kr. Og så spørger jeg jer.

Hvad ville i gå efter? Jeg har pt. Akrapovic carbon siddende på. Jeg overvejer noget med en skrå afgang, men er lidt i tvivl om Akrapovic/Yoshimura laver dette til min SV1000 S.

Giv lyd fra jer hvis i har nogen forslag :-)

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #14 Dato: Oktober 29, 2012, 06:07:15 pm »
Akrapovic laver ikke potter til sv 1000 mere, ser det ud til... Yoshimura er jeg i tvivl om. Men se her:
http://www.m4exhaust.com/products/suzuki-sv1000-2004.htm
Two Brothers laver også potter med skrå afgang til sv1000, men jeg har ikke lige kunnet finde en forhandler, men http://www.motopro.com/ importerer til Europa.

Held og lykke med at få SVinet køreklart igen.

Hovsa, jeg fandt lige noget potteværk fra Yoshimura: http://www.yoshimura-rd.com/ps-4112-816-rs-3c-stainless-bolt-on-dual.aspx
« Senest Redigeret: Oktober 29, 2012, 06:29:52 pm af Haugen »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl