Forfatter Emne: Job: Søger ny fast medarb. til SAP Nordics - Sales Operations (DK - KBH Ø)  (Læst 1711 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Hej forum - det skader jo ikke at prøve her også :-)

Er DU SAP Nordics nye stjerne eller kender du en ildsjæl som søger nye udfordringer og hvis kvalifikationer rimer på følgende?

Jeg søger en ny M/K til fast fuldtidsstilling i Sales Operations under den nordiske COO som sidder i Finland. Arbejdspladsen er SAP Danmarks kontor i Nordhavn - KBH Ø.

Du skal være en lovende og selvstændig analytiker, have god sans for salgsstrategi og for salgsprocesser. Du vil komme til at arbejde som lokal repræsentant for COOen i Danmark og som faglig sparringspartner for den danske country manager og de danske sælgere i large enterprise.

B.Sc. M.Sc. eller HD foretrækkes. Erfaring fra en salgsstilling eller arbejde med marketing er en fordel.

Ansættelse ønskes fra Januar 2013 - skriv til mig hvis du er interesseret (HUSK e-mail adresse - så vender jeg tilbage til dig).

/Jakob
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4