Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nogen højere?Fuck jeg kan mærke præstationsangsten komme snigende Om ikke andet kan jeg tæve dig med køen...
Altså tror ikke at det vil ændre på udfaldet... om du har prestationsangst eller ej.. hehe
Citat fra: FrenoAltså tror ikke at det vil ændre på udfaldet... om du har prestationsangst eller ej.. heheSnakker vi om det samme??
hvis du tænker på andet en pool, så gør vi ikke..
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: FrenoAltså tror ikke at det vil ændre på udfaldet... om du har prestationsangst eller ej.. heheSnakker vi om det samme?? hvis du tænker på andet en pool, så gør vi ikke..
Jeg tror at i tilbringer for meget tid sammen
Yes, jeg tilføjer mig også til koret, tak for i går, superhyggeligt, dejlige mennesker Det kunne være fedt med en gentagelse, en dag hvor man ikke skal op om morgenen og uden biler der skal køres hjem
AOL!
http://www.catb.org/jargon/html/A/AOL-.html
Citat fra: OleAOL!Hvad siger manden Ole inden du kommer næste gang, så få dig et lånerkort, der rækker til mere end en øl Tænk at du inviterede os i byen og så bare smuttede
Det er SÅ synd for dig.. I måtte sikkert alle gå slukørede hjem, efter jeg forlod jer.. (Eller også fortsatte i bare med at hælde øl i hovedet..)