Er der nogen der ved om det er muligt at få et sæde som man sidder lavere når man er pilot på en SV650S fra 03 og frem.
Problemet er, at fruen har sagt ja til at droppe bryllupsrejsen mod at vi begge taget et MC kort
og så skal vi jo os have en MC
. Vi har kigget meget på en SV650S og er enige om at det er cyklen.
Men hun kan ikke rigtigt nå, så tænkte jeg på om man kunne få et sædde der er 1 - 2 cm lavere end det der sidder normalt 
I kunne jo også bare købe en SV1000. Der er sæddet nemlig 2 cm kortere.. Kender jeg ALT til.
Man bør vel egentlig sige tillykke. Enten er du gift eller også skal I giftes siden bryllupsrejsen er droppet mod en MC . TILLYKKE
Vi har os prøvet at sidde på en 1000´er og der er sæddet samme højde, ihvertfald på en 2006 model.
Vi skal giftes d. 26. august 2006, så der er lidt til, men kortenen er forhåbenligt i hus inden, så det er det der er bryllupsrejsen.
@Niels SV650 - Nu var det vist mig der gled over dørtrinet og så benyttede hun sig med det samme af det og sagde ja, så jeg er nok selv ude om det.
Jeg må lige ned og snakke med forhandleren igen og se hvd han kan tilbyde , for hvis man kan få et hos ham til 580 kr, så er det vist det nemmeste...

Er ikke så fingernem, er udstyret med 10 tommelfingre.
Lige et tillægsspørgsmål, er det nemt at skifte mellem sæderne??