Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: KraghNår klokken bliver 0:00 er der kun:1 Uge eller7 Dage eller168 Timer eller10080 Minutter eller604800 Sekunder til vi må køre!! Det er ikke fordi jeg tæller Og jeg er garanteret ikke den eneste.. Så kan jeg afsløre at der næsten er gået 24 timer mere. Det vil sige at der kun er:6 Dage eller144 Timer eller8640 Minutter eller518400 Sekunder til vi må køre..............
Når klokken bliver 0:00 er der kun:1 Uge eller7 Dage eller168 Timer eller10080 Minutter eller604800 Sekunder til vi må køre!! Det er ikke fordi jeg tæller Og jeg er garanteret ikke den eneste..
Citat fra: KraghCitat fra: KraghNår klokken bliver 0:00 er der kun:1 Uge eller7 Dage eller168 Timer eller10080 Minutter eller604800 Sekunder til vi må køre!! Det er ikke fordi jeg tæller Og jeg er garanteret ikke den eneste.. Så kan jeg afsløre at der næsten er gået 24 timer mere. Det vil sige at der kun er:6 Dage eller144 Timer eller8640 Minutter eller518400 Sekunder til vi må køre.............. Nedtællingen fortsætter:5 Dage eller120 Timer eller7200 Minutter eller432000 SekunderMen vejrguderne ser ikke ud til at de vil have at vi skal køre lige foreløbig. De er desværre også ude og salte igen.
Orker ikke at tælle / regne sammen / dividere / gange ud / plusse og minusse, men jeg ved at det er 1. marts i morgen
Citat fra: BillOrker ikke at tælle / regne sammen / dividere / gange ud / plusse og minusse, men jeg ved at det er 1. marts i morgen Jeg ved at de snakker om sne idag Jeg keder mig, har abstinenser og er en pestilens for mine omgivelser, og fra i morgen går jeg helt agurk Jeg vil ud og lege med de andre SVin Nu !
ENIG !!!!! GUD Selv om du er en kvinde og sort ... Vi vil have regn så salten forsvinder .... og så en MASSE sol og forår !!!!!
Lørdag, søndag: Fortsat snebyger mange steder og kun lidt sol. Dagtemp. omkring frysepunktet og om natten mellem 2 og 7 graders frost. Let til frisk vind, nok mest omkring nordøst.
Citat fra: BandittenENIG !!!!! GUD Selv om du er en kvinde og sort ... Vi vil have regn så salten forsvinder .... og så en MASSE sol og forår !!!!!Din bøn virkede vist ikke
Citat fra: B2Citat fra: BandittenENIG !!!!! GUD Selv om du er en kvinde og sort ... Vi vil have regn så salten forsvinder .... og så en MASSE sol og forår !!!!!Din bøn virkede vist ikke Det er de der Muhammed tegninger igen!!! Nu bliver biker folket sgu også straffet... Hvem af jer har i smug tegnet en vejrgud derhjemme
Citat fra: B2Citat fra: BillOrker ikke at tælle / regne sammen / dividere / gange ud / plusse og minusse, men jeg ved at det er 1. marts i morgen Jeg ved at de snakker om sne idag Jeg keder mig, har abstinenser og er en pestilens for mine omgivelser, og fra i morgen går jeg helt agurk Jeg vil ud og lege med de andre SVin Nu !ENIG !!!!! GUD Selv om du er en kvinde og sort ... Vi vil have regn så salten forsvinder .... og så en MASSE sol og forår !!!!!xXx
God og oplysende side ellers nyg, trods det triste indhold
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning