Som kom den, SVea´s store dag. I dag (eller det var nok i går aftes), der kørte Freddy og jeg fra Ølstykke og til Frederiksberg.
OG JEG KØRTE SELV PÅ SVEACYKLEN Jeg er okay, der er ingen skader på hverken cyklen eller mig, og satme om det ikke er fordi, at jeg ikke væltede!!!

Godt nok virker forbremsen næsten ikke, den sveder med noget olie halløj og kan nærmest ikke køre uden choker tændt hele tiden, for så går den i stå. Ja og så er der alle de andre småting, der lige skal kigges efter... Meeeen hun er super dejlig og jeg elsker den frygteligt allerede. Og hun må også synes godt om mig, siden vi begge holdt os fri for asfalteksem...
Jeg kan ikke takke dem der har hjulpet mig for mange gange. Og foræret mig (og Dave) ting og sager. Jeg værdsætter det virkelig og håber sgu at kunne gøre noget godt for jer, ved en anden lejlighed. Og ved samme lejlighed må jeg nok også hellere sende en venlig og medfølende hilsen til de stakler, der har måtte døje med Den Brede bag på deres cykler

Jeg er nok nød til i hvert fald at sidde lidt mere bag på, indtil mine bremser er fikset, men min yndlings mekker er vist på sagen.