Forfatter Emne: køb af brugt sv650  (Læst 6805 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Re: køb af brugt sv650
« Svar #15 Dato: Januar 13, 2007, 04:37:42 pm »
Det er en s model
jeg har lige været ude at se på en idag den havde kørt 21800 og den er med fuldservicebog med 100% garanti i 3 mdr. på motor og gear og kobling. den står hos mc hjørnet 2000 frederiksberg. den er fra år 2000 den står som 100% original og har ikke bundkåbe eller effektpotte. Men det kan jo altid købe på et senere tidspunkt. prisen er 62800
jeg syntes at det lyder som en bedre deal end den jeg beskrev tidliger. ( den der havde kørt 54000)
Efter købeloven skal de give 6 mdr. garanti, og 18 mdr. reklamationsret herefter.

Men prøv lige at søg på mc-hjørnet herinde på forummet, og tænk over det en gang til.... Jeg ville holde mig langt fra dem, efter alt det man har hørt.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

roald-j

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #16 Dato: Januar 15, 2007, 01:25:56 am »
Jeg har læst de inlæg som er her inde og i andre mc forum om mc-hjørnet og jeg kan se at der mange der har noget imod dem men der er også mange der ikke har haft nogle problemer med mc-hjørnet. Jeg syntes det er svært at forholde sig til, især når jeg ikke kender den konkrete sag. Jeg har læst og hørt en masse. men jeg har ikke set udsendelsen fra dr. Jeg har forgæves forsøgt at åbne diverse link, men hvergang så kommer der en besked med at siden ikke findes. Er der nogen, som kan henvise til et link der virker. Jeg syntes at det er svært at forholde sig objetivt til sagen om mc-hjørnet især på baggrund af hvad folk har set i tv, læst eller hørt. Jeg vil tro at de fleste mc forhandlere på et eller andet tidspunkt har dummet sig over for en kunde eller måske enda flere kunder, men hvis det ikke kommer frem i medierne er der ikke nogen som læggermærke til det. Gælder det ikke at uaset hvor man vælger at handle om det så hus,bil,mc o.s.v at man altid SKAL sørge for at få ALT hvad der bliver aftalt skrevet ned på papir, så er der ikke noget der kan diskuteres da det står med sort på hvidt og med sælgers underskrift på. ( en mundtlig aftale er osså bindene men meget vanskelig at bevise)

Kaos

• Søndagskører
  • **
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
« Svar #17 Dato: Januar 15, 2007, 04:18:48 pm »
Tror sq ikke du kan komme uden folk der ikke kan og kan lide de forskelige mc forhandler du ved alle folk :hand:
Du må tage springet ud den store dam og håbe på du flyder oven på  :lmao: der er ikke så meget andet at gøre du tager et valg og følger det har også selv været i lige den butik du snakker om jeg kan ikke lide dem men der med ikke sagt du ikke kan..

Få dine fingre i den maskine du vil ha og fuck så om det er en lort forhandler bare du får den service som du forventer  :club:

Men som en af de andre skrev JA så skal du ha 100% 6 måneder men det er jo op til dig selv om du vil nøges med mindre !!

Selv om de ikke må i følge af loven .. så vidt jeg ved  :lmao:

Held og lykke med køb af SVinet :respekt:

roald-j

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #18 Dato: Januar 16, 2007, 06:42:40 pm »
Jeg skrev under på slutseddelen igår på den sv 650, som står hos mc-hjørnet,hvis at går som det skal kan jeg få den hjem på fredag  :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #19 Dato: Januar 16, 2007, 06:44:22 pm »
TILLYKKE, det var fedt, så kan foråret bare komme an   :D

roald-j

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #20 Dato: Januar 16, 2007, 07:02:18 pm »
Nå ja jeg glemte at sige tak for hjælpen. Det kan jo være at jeg kan hjæpe med noget en anden gang, med den store motorcykel viden som jeg har :innocent: :lmao: Hmm jeg tror nu nok jeg holde mig til at rode med el og computere. Jeg skal ikke selv lave noget på min mortorcykel, men så er det jo godt at jeg har en svoger, som er god til at lave motorcykler.

Kaos

• Søndagskører
  • **
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
« Svar #21 Dato: Januar 16, 2007, 08:54:33 pm »
Tillykke med dit nye SVin  :respekt: og velkommen i SVinestalden....  :lmao:

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #22 Dato: Januar 16, 2007, 09:16:44 pm »
TILLYKKE!!!!!! Og velkommen til det fineste selskab af ryttere af guds nåde, i form af knallerten der har lagt navn til forummet.

Kommer der link til den, så vi kan se billeder, eller er den ikke på nettet?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

roald-j

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #23 Dato: Januar 17, 2007, 10:43:40 pm »
Der er desverre ikke billeder af den på nettet, men når jeg får den hjem viljeg prøve om jeg kan få oploadet nogle billeder af den med et link.

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
« Svar #24 Dato: Januar 26, 2007, 08:29:35 am »
hej Roald

Jeg synes prisen lyder rigtig fornuftig..

I 2005 gav jeg 65.000 for en model magen til din.. Købt privat endda.. Og dengang syntes jeg faktisk, jeg lavede en god "vinterhandel"..

Held og lykke med den - og velkommen til
Nu uden tohjulet liv...

Stoffer

• Plastikrocker
« Svar #25 Dato: Januar 27, 2007, 05:43:48 pm »
Hej.

Ja priser kan jo altid starte noget debat, men jeg har lige her i december købt en SV650n fra ´04 til 66.000,- og den har kun kørt 6700km, såh.....
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

fldahl

• Roadracer
« Svar #26 Dato: Januar 27, 2007, 06:05:06 pm »
Hej.

Ja priser kan jo altid starte noget debat, men jeg har lige her i december købt en SV650n fra ´04 til 66.000,- og den har kun kørt 6700km, såh.....
ja, men det er jo også en N.?
Nu uden tohjulet liv...

Stoffer

• Plastikrocker
« Svar #27 Dato: Januar 27, 2007, 06:54:11 pm »
Hej.

ja, men det er jo også en N.?

Ja det har du da ret i, men den er da også 4år nyere og den nye model, såh.....

iøvrigt er kåber jo :whatever: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

BMW F 800 S

fldahl

• Roadracer
« Svar #28 Dato: Januar 27, 2007, 08:36:36 pm »
Ja det har du da ret i, men den er da også 4år nyere og den nye model, såh.....

såh, hvad.?
Nu uden tohjulet liv...

Stoffer

• Plastikrocker
« Svar #29 Dato: Januar 27, 2007, 08:59:27 pm »
ja 4år nyere og samtidig en nt model til ca samme pris, og jo jeg ved godt at en s ér er dyrere fra nye, men alligevel...

BMW F 800 S