Jeg har læst de inlæg som er her inde og i andre mc forum om mc-hjørnet og jeg kan se at der mange der har noget imod dem men der er også mange der ikke har haft nogle problemer med mc-hjørnet. Jeg syntes det er svært at forholde sig til, især når jeg ikke kender den konkrete sag. Jeg har læst og hørt en masse. men jeg har ikke set udsendelsen fra dr. Jeg har forgæves forsøgt at åbne diverse link, men hvergang så kommer der en besked med at siden ikke findes. Er der nogen, som kan henvise til et link der virker. Jeg syntes at det er svært at forholde sig objetivt til sagen om mc-hjørnet især på baggrund af hvad folk har set i tv, læst eller hørt. Jeg vil tro at de fleste mc forhandlere på et eller andet tidspunkt har dummet sig over for en kunde eller måske enda flere kunder, men hvis det ikke kommer frem i medierne er der ikke nogen som læggermærke til det. Gælder det ikke at uaset hvor man vælger at handle om det så hus,bil,mc o.s.v at man altid SKAL sørge for at få ALT hvad der bliver aftalt skrevet ned på papir, så er der ikke noget der kan diskuteres da det står med sort på hvidt og med sælgers underskrift på. ( en mundtlig aftale er osså bindene men meget vanskelig at bevise)