Forfatter Emne: Bakkenåbning 29/3  (Læst 52304 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #120 Dato: Marts 29, 2007, 11:02:21 pm »
Smed en veninde bag på og kørte til nørrebrogade ved 18 tiden. Gal der var mange SV'er og hvor har jeg ondt i koblingshånden :)
SV1000S K6 - blå.

TBN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 98
  • Altid et skridt bagefter..
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #121 Dato: Marts 29, 2007, 11:11:59 pm »
Vi fylder normalt ikke ind på den anden side af Nørrebro's rundel.

Hmm også måske alligevel. Det var sq en fed aften :orkester:

men må nok erkende at  :whatever: jeg burde have trænet hjemmefra.....

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #122 Dato: Marts 29, 2007, 11:30:06 pm »
Lige ankommet, nærmest kravlende ind af døren, total gul i øjene...  efter jeg faktisk allerede fra Nørrebrogade af skulle tisse. Holdte mig hele aften fordi jeg ikke GAD at tage alt det tøj af.... MEN MEN har lært noget.. for  turen hjem og alle bumpende var ikke en behagelighed... Så er der pludselig langt til næstved...

Der var mange MC må man sige, og jeg synes ikke engang at det var hyggeligt at kører i cortege... Alt for mange motorcykler-..... Min venstre hånd gør nas... Det er nu de skal stikke i en blodårer hvis de lyster de sygeplejsker.. For de er godt nok tydelige på hånden... Derudover er det belastende at min cykel skaber sig som den gør.. Den kommer med nogle knald... måske er ventilerne for stramme, eller der er et tændingsproblem.... Det er ihvertfald drøn irriterende, og jeg gider ikke kører mere på den nu før den er lavet... AF EN MEKANIKER...  - Alex???  :D

Nå, men det var smadder hyggeligt og se jer som jeg nu nåede at se... Og Rubin - skide ærgeligt med din hjelm... Håber sgu den stadig er ok... Man ved det bare ikke... det er en chance man tager....


SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #123 Dato: Marts 29, 2007, 11:38:26 pm »
Tak for i aften, og især til Falkne for skønt gentleman selskab... Nogen der så eller hørte hvad der skete med ham/hende der kørte galt ved Jorden Rundt???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #124 Dato: Marts 29, 2007, 11:51:54 pm »
Hvor var det dog skønt at hilse på alle dem der var på vej ind mod nørrebrogade/bakken, på min vej hjem fra arbejde  :mrgreen:

Kan det ikke passe du kom ude fra Codoze svinget og kørte ind mod Køge ved 17.20 tiden.
Vi kom ca. 10 cykler, med 3 SV´er imellem.  :mrgreen:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #125 Dato: Marts 30, 2007, 12:11:30 am »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #126 Dato: Marts 30, 2007, 01:24:19 am »
Der var rigtig rigtig mange i dag... Jeg havnede helt ned ved Sjællandsgade og der holdt mange bag mig...  :dead:

Jeg fik ufattelig nok ikke hilst på ret mange af Jer i dag men det tog så også lige en time og tyve at kører det lille stykke vej... ergo jeg var på Bakken kl 21 - holder aldrig aldrig så langt nede igen  :dead: (prøvede at komme til Hydro men de polisen lukkede godt af)

Mennnn hvor er det bare fedt med godt vejr igen....  :D

Politiet virkede ellers lidt emsige i dag syntes jeg men ok der var virkelig mange deltagere....  :?
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #127 Dato: Marts 30, 2007, 08:20:06 am »
Jeg holdt et stykke nede af Esromgade, var ved Statoil kl 19:40, holdt ikke stille ret mange gange, men en god del af turen var i 1. gear.  FED tur, fedt at se jer :-)

Damage

  • Gæst
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #128 Dato: Marts 30, 2007, 08:28:34 am »
Det var så min første bakke åbning med svrider...det har været hyggeligt og jeg glæder mig
til de tirsdags ture som kommer.  :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #129 Dato: Marts 30, 2007, 09:10:52 am »
Hvor var det dog skønt at hilse på alle dem der var på vej ind mod nørrebrogade/bakken, på min vej hjem fra arbejde  :mrgreen:

Kan det ikke passe du kom ude fra Codoze svinget og kørte ind mod Køge ved 17.20 tiden.
Vi kom ca. 10 cykler, med 3 SV´er imellem.  :mrgreen:
Det lyder ret sansyneligt  :D :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #130 Dato: Marts 30, 2007, 09:28:15 am »
Kanon aften ... shit hvor var der mange cylker .... nogen der har hørt hvor mange ?

Kom sent hjem igår ... griner ... strafvægt gør jo at man ikke kan køre over 216,75 .... høhø ..  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #131 Dato: Marts 30, 2007, 09:29:06 am »
TIS DA OGSÅ!!!!  :club: :club: :club: :club: :club: :club: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=34748
De stod sku også tæt på mange af dem ... !

Nogen gode billeder i album'et ? ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #132 Dato: Marts 30, 2007, 09:54:56 am »
Fedt at se så mange fra forumet................... :respekt:..................det kunne godt se ud som om at vi får en kanon mc sæson igen i år :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #133 Dato: Marts 30, 2007, 12:11:16 pm »
Men endnu bedre var det fandem at komme hjem, åbne en god humle, sætte sig foran tossen OG SE ET SVIN PÅ DR1  :respekt:
Det var Bach's SVin m. ejer og Morgenhår(d) til snak & display på Rådhuspladsen  :D :D :D

Sådan Morgenhår(d)   :thumbsup:

Hvad øh, hvad handlede det om mere præcist? Er der mon et klip på nettet et sted? Det ville jeg da gerne se ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Bakkenåbning 29/3
« Svar #134 Dato: Marts 30, 2007, 12:16:08 pm »
Men endnu bedre var det fandem at komme hjem, åbne en god humle, sætte sig foran tossen OG SE ET SVIN PÅ DR1  :respekt:
Det var Bach's SVin m. ejer og Morgenhår(d) til snak & display på Rådhuspladsen  :D :D :D

Sådan Morgenhår(d)   :thumbsup:

Hvad øh, hvad handlede det om mere præcist? Er der mon et klip på nettet et sted? Det ville jeg da gerne se ;)

http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet# til sidst i første afsnit fra igår