Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sidder lige og "diskuterer" med tøsen om hvis cykel der er hurtigst fra 0 - 100.Hun mener selvfølgelig hendes Honda cbr 600 F årgang 1997, men jeg mener selvfølgelig at SV'en er hurtigst
Citat fra: Bill efter Februar 09, 2007, 12:13:56 amSidder lige og "diskuterer" med tøsen om hvis cykel der er hurtigst fra 0 - 100.Hun mener selvfølgelig hendes Honda cbr 600 F årgang 1997, men jeg mener selvfølgelig at SV'en er hurtigstHvis det var mig havde jeg købt en hurtiger cykel på stedet det er da ikke til at arbejde med at hun kan give en baghjul både i optræk og på toppen. Få så købt den SV1000, der er da slet ikke andet at gøre
Hvis det var mig havde jeg købt en hurtiger cykel på stedet det er da ikke til at arbejde med at hun kan give en baghjul både i optræk og på toppen. Få så købt den SV1000, der er da slet ikke andet at gøre
Citat fra: holmgaard efter Februar 09, 2007, 09:28:08 amHvis det var mig havde jeg købt en hurtiger cykel på stedet det er da ikke til at arbejde med at hun kan give en baghjul både i optræk og på toppen. Få så købt den SV1000, der er da slet ikke andet at gøre Bill skal da bare nægte at køre på motorvej med hende, på landevejene bliver han ikke hægtet af (medmindre hun er kamikazepilot )
Rigtigt ..Hondaén står til 3,5 sek, men SVéren står til 3,6 sek....men hondaen har jo nogle flere år på bagen, så mon ikke svéren vinder....dog ikke på toppen
Den ligner i hvert fald databladet fra old-skool.Nedenfor er det komplette datablad.