Forfatter Emne: Herning 2007  (Læst 4167 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stoffer

• Plastikrocker
Re: Herning 2007
« Svar #15 Dato: Februar 12, 2007, 10:46:51 am »
Jeg var der i fredags, sammen med den store af mine sønner, og det var helt kanont, ikke for mange mennesker, så det var til at se det jeg ville, og super motard hallen, var da alle pengene værd..........Men det bedste af det hele var da næsten at min søn(11år) hele vejen hjem, sagde at det var en fed herre tur.....Så bliver det ikke meget større, når ens barn sidder og stråler overpå en dag med fede oplevelser........

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

pling

• Roadracer
  • SV 650S - 1999
« Svar #16 Dato: Februar 12, 2007, 11:12:07 am »
Jeg må så indrømme, at jeg er meget skuffet over det. Var derinde lørdag fra 1100 til 1300. Der var simptelhen så mange mennesker at man dårligt kunne se en hel cykel. 100 kr syntes det var for meget for to haller fuldstændig pakket med mennesker.

Jeg var der også i lørdags - en super fed oplevelse, men det er rigtigt - der var godt nok mange mennesker, men masser at se på. Junior var helt vil med de små pitbikes, som kørte i hallen, så vi bliver nok nødt til at investere lidt.... :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #17 Dato: Februar 12, 2007, 05:43:50 pm »
Var selv et smut i Herning igår.
Messen som sådan var ok, ikke specielt stor, men ok.
Vi ankom lidt sent på dagen hvilket betød der ikke var så mange mennesker.
Jeg savnede dog nogle stande med mere eftermarkedsudstyr, på det område synes jeg det var for tyndt.

Og så er det jo altid rart at kunne give poden lidt med på vejen....

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!