Forfatter Emne: SVklub på Fyn  (Læst 6882 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

• Roadracer
SVklub på Fyn
« Dato: Februar 28, 2007, 03:14:40 pm »
Jeg søger artsfæller at mødes/køre med på Fyn. Jeg kører selv Suzuki SV1000sk6. Er intresseret i træf, specielt åbning af bakken og Træf på Toppen dem skal jeg bare opleve på cykel. Har været til træf på toppen 2 gange uden cykel, i år skal dyret sgu vises frem deroppe :lol:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Canidae

• Plastikrocker
Re: SVklub på Fyn
« Svar #1 Dato: Februar 28, 2007, 07:12:32 pm »
Mig, mig, mig, vælg mig!!!   :lol: :lol:
Jeg har tidligere spurgt efter Fynsk SV-riders (det er jo de bedste..) til ture på de små, og ikke mindst snoede, veje. Så hvis der er interesse så send en PM så vi kan udveksle tlf numre

MVH
Jeppe.
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

capstardk

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 28, 2007, 07:57:52 pm »
Mig, mig, mig, vælg mig!!!   :lol: :lol:
Jeg har tidligere spurgt efter Fynsk SV-riders (det er jo de bedste..) til ture på de små, og ikke mindst snoede, veje. Så hvis der er interesse så send en PM så vi kan udveksle tlf numre

MVH
Jeppe.
Jaja, du spurgte mig og er stadig interesseret og har ikke glemt det, men har arbejdet helt vildt sidste efterår.
Træf og lign. er ikke lige mig, Skovsøen og lign, ja tak og ture med fede sving på fyn og lign. er jeg også med på i år.
Min cykel er klar medio april, så kan vi tage den der fra.
/Casper
« Senest Redigeret: Februar 28, 2007, 09:24:16 pm af capstardk »

Rask

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Februar 28, 2007, 08:35:27 pm »
Jeg kører også gerne en tur med drengene fra fyn... SV Klub Sønderjylland består indtil videre kun af formanden - nemlig mig! 30 minutter og jeg er på fyn - klar når salten er væk fra vejene (bare det ikke regner).  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

K

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: Marts 02, 2007, 09:45:54 pm »
Jeg er sgu også klar.... lad os lige se et par solstråler og lidt varme... vi kunne jo skiftes til at mødes nogle steder og vise nogle gode ture, der hvor vi lokalt kommer fra;-) jeg kan ihvertfald nogle og ture på øst/sydfyn....
mvh

Kenneth (SV650S)

capstardk

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Marts 02, 2007, 11:26:01 pm »
Jeg er sgu også klar.... lad os lige se et par solstråler og lidt varme... vi kunne jo skiftes til at mødes nogle steder og vise nogle gode ture, der hvor vi lokalt kommer fra;-) jeg kan ihvertfald nogle og ture på øst/sydfyn....
Kan se du er fra Nyborg. Jeg kører tit en tur til Kerteminde, så over Nyborg og videre øst over inden jeg stikker mon Odense igen.

Canidae

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Marts 03, 2007, 03:05:20 am »
Eller vi kunne mødes i Marslev for at tage den go'e vej til Kerteminde og videre til Fynshoved for så at slutte ved Vaffelhuset i Kerteminde? Dælme nogle go'e vafler de laver der.... Neeej hvor jeg glæder mig til det bliver rigtig forår....  :D :D :D
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

K

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Marts 03, 2007, 07:32:49 am »
Jamen det kan da vist blive til et par ture :D vi må lige holde øje med det bedre vejr... jeg er dog ikke klar til andet end aften ture i hverdagen, da jeg først er hjemme ved 18-18:30 tiden, men nu bliver det jo heldigvis også lysere hele tiden.... men så der jo weekenderne.... :orkester:
mvh

Kenneth (SV650S)

capstardk

• Roadracer
« Svar #8 Dato: Marts 03, 2007, 08:50:16 am »
Eller vi kunne mødes i Marslev for at tage den go'e vej til Kerteminde og videre til Fynshoved for så at slutte ved Vaffelhuset i Kerteminde? Dælme nogle go'e vafler de laver der.... Neeej hvor jeg glæder mig til det bliver rigtig forår....  :D :D :D

Vaffelhuset...JA, den er jeg med på  :D

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #9 Dato: Marts 03, 2007, 06:04:07 pm »
Hov, var der nogle der sagde Kerteminde?? Det er jo ganske tæt på hvor jeg bor...

Sig endelig til når i skal ud og trille. Har jeg tid, il jeg da nok gerne med.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Canidae

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: Marts 03, 2007, 07:59:49 pm »
Lad os lave en sms-kæde til hvis en af os pludselig får lyst til at trille?
Med fare for at opleve en telefonstorm fra alle mine groupies (as if...) så er mit nummer 26 22 71 77

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #11 Dato: Marts 03, 2007, 08:21:09 pm »
Tror heller ikke jeg er mere kendt end at jeg kan fortælle mit nummer er: 61 69 11 53
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #12 Dato: Marts 04, 2007, 09:36:13 am »
Det her kører jo bare over alt forventning. Jeg arbejder også sent, så det må blive aftenture i hverdagene. For mig er det stort set lige meget hvor vi mødes, jeg kører gerne en omvej på jetjaveren for at trille med jer :thumbsup: :thumbsup:

Og så var det da en blændende god ide med vafler, mad siger man vel aldrig nej til :respekt:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

K

• Plastikrocker
« Svar #13 Dato: Marts 04, 2007, 01:01:27 pm »
Skriv til mig også 51521060 når i triller
mvh

Kenneth (SV650S)

capstardk

• Roadracer
« Svar #14 Dato: Marts 04, 2007, 05:22:29 pm »
Feedt, hvor bliver dette stort.
Regner med at min SV`er er klar i starten af april, og aften race passer mig fint :-)