Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter Marts 01, 2007, 12:04:20 pmCitat fra: amagerdk efter Marts 01, 2007, 10:55:03 amCitat fra: Bill efter Marts 01, 2007, 10:12:12 amJeg har overvejet det, så om ikke andet for at få kørt på den i år. Den kan jo resikere at være solgt om 14 dage.pas nu godt på den, så jeg har noget at se frem til når jeg kommer fra ferie ??? Har amagerdk købt Bills cykel???Der er ikke skrevet under endnu, men han skal se den om ikke så længe.
Citat fra: amagerdk efter Marts 01, 2007, 10:55:03 amCitat fra: Bill efter Marts 01, 2007, 10:12:12 amJeg har overvejet det, så om ikke andet for at få kørt på den i år. Den kan jo resikere at være solgt om 14 dage.pas nu godt på den, så jeg har noget at se frem til når jeg kommer fra ferie ??? Har amagerdk købt Bills cykel???
Citat fra: Bill efter Marts 01, 2007, 10:12:12 amJeg har overvejet det, så om ikke andet for at få kørt på den i år. Den kan jo resikere at være solgt om 14 dage.pas nu godt på den, så jeg har noget at se frem til når jeg kommer fra ferie
Jeg har overvejet det, så om ikke andet for at få kørt på den i år. Den kan jo resikere at være solgt om 14 dage.
Og tilslutter mig desunde også kommentarerne omkring salt på vejene...
Men ak... NOGEN har fjernet mine gamle blinklys og ikke sat de nye på endnu
Citat fra: Mie (blondine) efter Marts 01, 2007, 01:50:55 pmMen ak... NOGEN har fjernet mine gamle blinklys og ikke sat de nye på endnu Man må godt bruge armene
Nu har jeg selv lige været ude og kører en lille tur men det bliv kun til en lille tur fordi jeg kan ikke stå fast med mine lorte dæk (avon Azaro AV46 ST )Men det var skønt
Nixen, ikke før noget af alt det salt er spulet væk igen!
venter til det f****** salt er skyllet helt væk Mangler også lige at lave lidt småting...........