Jah, hvis de 40 (Franks stemme tæller vist ikke med) som har sagt ja, virkelig også vil møde op og kaste mønter efter projektet, så er vi da vist godt på vej til at have en aftale. Jeg har ikke fået en deadline fra Frank, vi talte om at lade denne tråd være en indikation for hvorvidt arrangementet overhovedet kan lade sig gøre. Jeg tror nok Frank selv læser med her fra tid til anden, så han kan jo komme med sit indspark.
Jamen, så vil jeg lige komme med et indspark...
Vi har sådan set reserveret datoen til at spille, så det er bare at sige til... vi er klar. I må dog gerne i løbet af den næste måned finde ud af, hvad I vil, da vi har et andet job i baghånden...men vi vil jo helst det her.
Jeg kan godt forstå de folk, der ikke helt er til Rammstein, har forbehold. Jeg kan dog sige at når det er livemusik, så er oplevelsen en helt anden. Folk der ikke normalt hører Rammstein, synes faktisk det er ok, når de hører os live...

Når det er sagt, er det selvfølgelig jer, der skal tage beslutningen. Vi vil i hvert fald gerne spille for jer, da vi ved, I er et cool publikum,
og derfor skal vi egentlig også bare have det til at køre rundt.
Håber I bliver nogenlunde enige
/der Frank
www.rammstein-jam.dk