Forfatter Emne: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)  (Læst 30582 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

XSV

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • X SV NU R6
    • http://www.morgenhaard-mc.dk/
Han sagde til mig han hed Carsten.. så meget kan jeg huske.. andet ved jeg ikke  :rolleyes:
Øhmmmm så ved du slet ikke noget.. For vores prøve hedder Martin  :lmao:

Nu skal I være søde ved vores prøve. Han drak som alle andre!! Han kom bare til niveauet FØR alle andre .. :hand:

Så når I kommer til vores vinterfest 15 September, så snak med ham inden 18.00 :club:   Han er som banditten skriver en fin fyr - med en masse energi der bliver omsat og kommer til udtryk!....

Ud over det... SV-folket kan drikke!! Jeg havde fyldt baren med sprut til denne OG næste fest.. Gæt hvem der skal ud og handle.. :respekt:

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten.. måske er det bare mine huller der er lidt for store...  :hand:  :thumbsup: må dog indrømme Majse det begyndte at knibe tilsidst med at trække fra og såen til Dart spillet..  :lmao:
« Senest Redigeret: August 27, 2007, 11:36:02 pm af Nick »
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Tak til Ramstein Jam, Morgenhård, skyggen + crew og særlig tak til SVea for (omend modvilligt), at tage slæbet med at koordinere hele baduljen...

Du er fandme så sød Nyg  :kiss: Sådan en fin udmelding, gør pludselig det hele værd, at have arrangeret en fest  :thumbsup: Måske skulle jeg planlægge en igen til jul... Men så igen, så vil jeg jo ikke tage chancen fra alle jer andre, så jeg holder mig lidt i baggrunden.  :wink:

Men må jeg have lov at kaste et tak tilbage til dig, for sammen med Smurfey at have stået for fællesturen. Og i gjorde det endda begge uden brok eller tøven. Se det er god forumsånd  :respekt: :respekt:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det  :tie: ville ikke overraske mig.. :mrgreen: næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n  :twisted: Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...

Nick, var det os to, der beskuede Ringfætteren i en ganske spændende, sovende position  :oops: :oops: ???? Det var satme god spas, og hvad der hører enhver fest til  :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten..

Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem  :thumbsup:


SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det  :tie: ville ikke overraske mig.. :mrgreen: næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n  :twisted: Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...

Det kender jeg ikke noget til!!!!

Jeg snakkede med ham prøvemedlemmet dagen derpå. Kan ikke huske hvad han hed - men han var en del kvikkere at tale med i ædru tilstand. Med andre ord vil jeg derfor vove at påstå at han har været jævnt påvirket!!!

Det er forresten også ham der laver en brænder på sin R6'er på den video jeg har lagt under "Videoklip med forum'et"
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover

 Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad :lol:


ja mit tøj  mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj :shock:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Så er der fyldt flere billeder i mappen  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk

 Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad :lol:


ja mit tøj  mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj :shock:

Du har sgu da ligeså lidt hår som B2  :D  det kan da umuligt være meget det kan lugte  :lmao:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri

 Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad :lol:


ja mit tøj  mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj :shock:

Du har sgu da ligeså lidt hår som B2  :D  det kan da umuligt være meget det kan lugte  :lmao:
Hov hov Pjuske  :club:
Hvorfor skal jeg nu trækkes ind i den debat ?

Bare fordi ens hoved ikke behøver at være gemt, under grimt hår  :angel:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981

 Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad :lol:


ja mit tøj  mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj :shock:

Du har sgu da ligeså lidt hår som B2  :D  det kan da umuligt være meget det kan lugte  :lmao:
Hov hov Pjuske  :club:
Hvorfor skal jeg nu trækkes ind i den debat ?

Bare fordi ens hoved ikke behøver at være gemt, under grimt hår  :angel:

eller hvis man er blevet lidt tyk bag ørene hjælper det med pladsen i hjælmen
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten..

Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem  :thumbsup:





Præcis Svea... Ham fjo.... er ham i sort og grå t-shirt, deres prøvemedlem var sgu en ok festelig fyr :respekt:
SV1000SK4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten..

Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem  :thumbsup:





Præcis Svea... Ham fjo.... er ham i sort og grå t-shirt, deres prøvemedlem var sgu en ok festelig fyr :respekt:

Er i sikker på at det ikke er en herinde fra?   :lol:

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten..
Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem  :thumbsup:
Præcis Svea... Ham fjo.... er ham i sort og grå t-shirt, deres prøvemedlem var sgu en ok festelig fyr :respekt:
Er i sikker på at det ikke er en herinde fra?   :lol:
I så fald, er han da budt mere end velkommen nu......  :P  :lol:

Nå, men tak for endnu en super fest.....  :afro:

.......og kæmpe tak til Luske for fantastisk pleje da vi kom hjem  :kiss:
Kan du lejes på time basis Luske? sådan til dagen der på... jeg havde jo en plan om at skulle ud og kører, den blev ikke rigtig til noget  :roll: :dead:

Frank, det er ingen skam at starte tidligt, når man ikke stopper tidligt :lol: ..... det gjorde I sgu godt  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :respekt:


:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Kan du lejes på time basis Luske? sådan til dagen der på... jeg havde jo en plan om at skulle ud og kører, den blev ikke rigtig til noget  :roll: :dead:


Havde du haft det ok, var turen nok heller ikke blevet til noget.. Jeg havde en vis frøken Tulle derhjemme der så ud til at svæve mellem liv og død, så jeg kunne ikke lade hende være alene hjemme..   :D