Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hejsa.Hvordan er handels formen på louis.de kan man bruge visa??Jeg er ikke den skarpeste til det der pølsesnak de holder sig der nede,så jeg er lidt i vanskligheder da jeg gerne vil købe mig lidt lædertøj nu hvor de har lidt gode bud på det probiker lædertøj, kan ik lige greje om jeg skal have to delt eller heldragt.Vester
Citat fra: Vester efter Marts 20, 2008, 09:01:42 pmHejsa.Hvordan er handels formen på louis.de kan man bruge visa??Jeg er ikke den skarpeste til det der pølsesnak de holder sig der nede,så jeg er lidt i vanskligheder da jeg gerne vil købe mig lidt lædertøj nu hvor de har lidt gode bud på det probiker lædertøj, kan ik lige greje om jeg skal have to delt eller heldragt.VesterJeps - man kan sagtens bruge VISA, og de kan også engelsk hvis du har spørgsmål Hygge
Citat fra: Mads efter Marts 20, 2008, 09:14:44 pmCitat fra: Vester efter Marts 20, 2008, 09:01:42 pmHejsa.Hvordan er handels formen på louis.de kan man bruge visa??Jeg er ikke den skarpeste til det der pølsesnak de holder sig der nede,så jeg er lidt i vanskligheder da jeg gerne vil købe mig lidt lædertøj nu hvor de har lidt gode bud på det probiker lædertøj, kan ik lige greje om jeg skal have to delt eller heldragt.VesterJeps - man kan sagtens bruge VISA, og de kan også engelsk hvis du har spørgsmål HyggeOkay mange tak for hjælpen mester.Så er det jo bare at komme igang med at finde ud af om det ska være den ene eller anden model og den rigtige srørrelse Vester