Forfatter Emne: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)  (Læst 30051 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)
« Svar #60 Dato: August 28, 2007, 02:57:37 pm »
Hønse...Its alive..,  :twisted: :mrgreen: :respekt:

Ja det er ham manden som baronen osse mener... Ham den anden var osse en flinker fyr.. noget af en brænder han lavede...  :respekt:

Svea.. det billede har ætset mig ind på mine nethinder.. har haft mareridt siden om det... :tie:
« Senest Redigeret: August 28, 2007, 10:18:29 pm af Nick »
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)
« Svar #61 Dato: August 28, 2007, 03:50:44 pm »
Hep hey! Tak for en fed fest, glæder mig til at feste med jer igen!  :D

Flot arbejde til folkene bag der virkelig har knoklet for at få dette op og stå, især Svea for alt styringen! Godt arbejde!  :respekt:

Næste gang må prøves uden tømmermænd fra dagen før..  :loser:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)
« Svar #62 Dato: August 28, 2007, 09:49:41 pm »
Hej der alle der var med til festen.

Ska hilse fra Ringfættern (han er ikke kommet på nettet endu). Feeeeeed fest, goooood musik. Sådan ska det gøres. Flinke og rare mennesker, men en lorte tur hjem. Besøger Kaspars forældre  et eller andet sted på vejen hjem (stenlille???) Vi må så ikke køre på motrorvejen igen, en MC polis spærrer, der har været et uheld. Nå igennem Sorø og ned mod slagelse og så afsted. Rammer broen og Kasper kan ikke komme igennem bommen, var ved at dø af grin :P :P :P Nå men kommer igennem og kører over broen i fint blæsevejr. Næste bro, og ser efter Frederacia at han er ved at tabe nr pladen. Vi trækker ind på en rasteplads, den er nu tabt. Han låner så min og  køre mod nord til næste afkøresel og så tilbage mod syd for så at køre mod nord igen (er i stadig med???) Han finder den, mega krøllet i rabatten. I mellemtiden snakker jeg med en betjent, også på mc. Han er sgu fin nok, han får at vide hvad der er sket, han eneste kommentar.. Vil i ha noget Gaffa til at sætte den på igen. Derefter går turen fint hjemad.
PS undskyld hvis det roder, men vi r på druk amndag tirsdag og onsdag i den her uge...
Hilsen Lars

OG kæmpe tak til arrangørerne, madholde, bandet og morgenhår(d) Det var ikke så ringe (oversat fra jysk. Det var pissehamrende godt skruet sammen, og simpelthen en stak dejlige rare sjove og fornøjelige mennesker) :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Er i sikker på at det ikke er en herinde fra?   :lol:

Nej, det er derfor vi forsøger at finde ud af hvem det er... Så ham ikke før vi bankede søm i et halvt træ, og tror også han løb fra at betale den sidste omgang han tabte.  :club:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)
« Svar #64 Dato: September 08, 2007, 05:33:57 am »
Hvis nogen skulle have lyst til det, så var fællesturen sådan cirka nogenlunde i stil med http://kortlink.dk/464g
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).