SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Basler efter August 24, 2011, 09:51:35 am
-
Er der nogen der kan forklarer mig lidt om forskellen ?
Evt nogen der kan fortælle mig hvad min er ? Og hvad den har/ikke har i forhold til andre ?
link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272 (http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272)
-
Er der nogen der kan forklarer mig lidt om forskellen ?
Evt nogen der kan fortælle mig hvad min er ? Og hvad den har/ikke har i forhold til andre ?
link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272 (http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272)
Den må være fra før 2005(K5) da de kom med sort stel i denne årgang. Det ihvertfald ikke en K7 2007 :D
Mener også dem med sort stel har lidt flere hk på motoren?
-
Det er en K4 med 120 hk
Den røde med sølvfarvet stel er fra 2004
-
Tak drenge, bare vildt den først er indreg. 2007 :D ..
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Sajmon Du er fan... for sej, Tak for oplysningerne. Cool
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt :respekt:
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Hvordan er en K5+ at køre på frem for en K3/K4? Kan man mærke en forskel?
-
Effektmæssigt er det et nej, jeg kan ikke mærke de 5 heste ekstra, og køretekninsk tror jeg ikke der er den vilde forskel ved by kørsel, kan godt være når man kommer på bane, det skal jeg ikke kunne sige
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Rigtig godt beskrevet. K5 og frem har også andre fjedre i forgaflen.
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
-
Jeg har en k4 til gade og k7 til bane - omdrejningsvillighed og træk i den øverste del af omdrejningsregistret er mærkbart bedre på k7. Den trækker også mere, men det kan nok nemt tilskrives de 89000 km som k4'eren har kørt mere end k7'eren.
Begge kører med powercommander og dobbeltmap...
Fra standard er k7'eren også mindre nervøs ved lave omdrejninger.
-
Sædet blev bedre polstret fra K3 til K4-> og derfor er der knæk på bagstellet som Sajmon beskriver. :thumbsup:
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
Heh?? Noget jeg har misset? Hvad er fesent?
-
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.
K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.
K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.
Din er en K4... :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
Heh?? Noget jeg har misset? Hvad er fesent?
dit nattøj :innocent:
-
Ehh okay? Jamen undskylder hvis der kom en humoristisk kommentar fra mig af i dette død seriøse indlæg. God weekend myg, og andre.
-
Sajmon - der var bare utroligt nørdet :D Men også mega fedt :respekt:
-
Sajmon - der var bare utroligt nørdet :D Men også mega fedt :respekt:
Han kan sin SV bibel, og lidt til... :mrgreen:
-
Ehh okay? Jamen undskylder hvis der kom en humoristisk kommentar fra mig af i dette død seriøse indlæg. God weekend myg, og andre.
frem med nallerne så du kan få med spanskrøret :mrgreen: man må ikke være sjov når der kommer fackts på bordet :innocent:
-
Ehh okay? Jamen undskylder hvis der kom en humoristisk kommentar fra mig af i dette død seriøse indlæg. God weekend myg, og andre.
frem med nallerne så du kan få med spanskrøret :mrgreen: man må ikke være sjov når der kommer fackts på bordet :innocent:
[/quote
Ja det trænger man vids også snart til ;)