Forfatter Emne: k3-k4-k6-k7 ??  (Læst 5043 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
k3-k4-k6-k7 ??
« Dato: August 24, 2011, 09:51:35 am »
Er der nogen der kan forklarer mig lidt om forskellen ?

Evt nogen der kan fortælle mig hvad min er ? Og hvad den har/ikke har i forhold til andre ?

link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #1 Dato: August 24, 2011, 10:06:10 am »
Er der nogen der kan forklarer mig lidt om forskellen ?

Evt nogen der kan fortælle mig hvad min er ? Og hvad den har/ikke har i forhold til andre ?

link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38309&ipc=127272

Den må være fra før 2005(K5) da de kom med sort stel i denne årgang. Det ihvertfald ikke en K7 2007 :D

Mener også dem med sort stel har lidt flere hk på motoren?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #2 Dato: August 24, 2011, 10:59:02 am »
Det er en K4 med 120 hk

Den røde med sølvfarvet stel er fra 2004
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #3 Dato: August 24, 2011, 12:53:57 pm »
Tak drenge, bare vildt den først er indreg. 2007 :D ..

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2729
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #4 Dato: August 24, 2011, 07:24:12 pm »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #5 Dato: August 24, 2011, 10:26:04 pm »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:


Sajmon Du er fan... for sej, Tak for oplysningerne. Cool
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #6 Dato: August 24, 2011, 10:33:38 pm »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt  :respekt:

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #7 Dato: August 25, 2011, 01:42:12 am »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:

Hvordan er en K5+ at køre på frem for en K3/K4? Kan man mærke en forskel?
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #8 Dato: August 25, 2011, 05:35:17 am »
Effektmæssigt er det et nej, jeg kan ikke mærke de 5 heste ekstra, og køretekninsk tror jeg ikke der er den vilde forskel ved by kørsel, kan godt være når man kommer på bane, det skal jeg ikke kunne sige

Damage

  • Gæst
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #9 Dato: August 25, 2011, 06:22:11 am »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:

Rigtig godt beskrevet. K5 og frem har også andre fjedre i forgaflen.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2498
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #10 Dato: August 25, 2011, 07:33:51 am »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt  :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2729
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #11 Dato: August 25, 2011, 09:02:20 am »
Jeg har en k4 til gade og k7 til bane - omdrejningsvillighed og træk i den øverste del af omdrejningsregistret er mærkbart bedre på k7. Den trækker også mere, men det kan nok nemt tilskrives de 89000 km som k4'eren har kørt mere end k7'eren.

Begge kører med powercommander og dobbeltmap...

Fra standard er k7'eren også mindre nervøs ved lave omdrejninger.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #12 Dato: August 25, 2011, 01:09:54 pm »
Sædet blev bedre polstret fra K3 til K4-> og derfor er der knæk på bagstellet som Sajmon beskriver.  :thumbsup:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #13 Dato: August 25, 2011, 07:44:16 pm »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt  :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
Heh?? Noget jeg har misset? Hvad er fesent?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2498
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: k3-k4-k6-k7 ??
« Svar #14 Dato: August 26, 2011, 12:55:24 pm »
K3 som er første årgang, har gråt stel og genkendes ved at der står "SUZUKI" på tanken, bagstellet "mangler" knækket lige bagved bagfodhvilerbeslagene, og forrørene er længere så potterne stritter en smule mere. 120hk på krumtappen.

K4 er teknisk set ens med K3, stadig med gråt stel - men der er ændret bagstel, fodhvilere, forrør, sidedæksler under sædet og så står der "S" på tanken. 120hk på krumtappen.

K5, K6 og K7 har sort stel, bedre mapping i styreboksen, andre dyser, 2 MAP sensorer (en del af motorstyringen), lettere svinghjul, andre knaster, anden baggrund i instrumenteringen og kan fåes i flere farver end K3 / K4. 125hk på krumtappen.

Din er en K4...   :mrgreen:
Ja Sajmon, du så sej, at jeg har en pyjamas med billeder af dig på, selv nathuen prydes af dit ansigt  :respekt:
Med al respekt for sajmon, så er det satme' lidt fesent Sortberg....
Heh?? Noget jeg har misset? Hvad er fesent?
dit nattøj :innocent:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson