Forfatter Emne: Stjålet på Thurøvej 16, 2000 Fr.Berg - Motrax Deluxe Cover  (Læst 3452 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Stjålet på Thurøvej 16, 2000 Fr.Berg - Motrax Deluxe Cover
« Dato: Juni 23, 2009, 11:42:14 pm »
Hej Forum,

Jeg har i her til aften mellem 19 og 22 fået stjålet mit NYE Motrax Deluxe Bike Cover fra Thurøvej 16 på Frederiksberg (http://findvej.dk/Thur%F8vej16,2000). Motorcyklen var der heldigvis ikke nogen som havde pillet ved.

Der er en kasse øl på højkant til den person som kan lede mig på sporet af mit forsvundne cover.

Jeg hører gerne om cykler på Fr.Berg som står parkeret med et cover magen til.

Coveret er SORT med SØLVFARVEDE REFLEKSER FOR/BAG OG SØLVFARVEDE SYNINGER. Der er RØDE HULLER FOR/BAG TIL KÆDELÅSE og coveret vår samlen under bugen på cyklen med en han/hun klik-lås.

Der står WWW.MOTRAX.CO.UK med GULE bogstaver på siden.

Se nedenstående billede.  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
« Senest Redigeret: Juni 23, 2009, 11:52:09 pm af skurkenfradallas »
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

pingo

• Sandt SVin
Re: Stjålet på Thurøvej 16, 2000 Fr.Berg - Motrax Deluxe Cover
« Svar #1 Dato: Juni 24, 2009, 02:12:01 am »
Første gang jeg parkerede ved min nye lejlighed, blev mit cover også nakket.. Det er så fucker irriterende sådan noget. Det er jo ikke noget man kan bruge til noget, hvis ikke man har en MC, og jeg tvivler på at andre motorcyklister stjæler sådan noget, så det er bare nogle idioter der har lavet ballade..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #2 Dato: Juni 24, 2009, 08:05:32 am »
hmmmm en klat uden beskyttelse altså :innocent: puhaaaaa

Nej, pis, det er sku da røvirriterende. Det er nok bare tvivlsomt om det er en mc'ist der har nakket det, det kan ligesåvel være nogle unger. Så gå en "containertur" i området måske???
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

varmer

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Juni 24, 2009, 09:29:19 am »
Med frygt for at lyde gammelfar agtig, hvorfor i alverden låser i det ikke fast igennem forhjulet ligesom der er gjort plads til i mange af de der Bike Cover?! :)

Er du sikker på det ikke bare er blæst af?! :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juni 24, 2009, 10:07:44 am »
Første gang jeg parkerede ved min nye lejlighed, blev mit cover også nakket.. Det er så fucker irriterende sådan noget. Det er jo ikke noget man kan bruge til noget, hvis ikke man har en MC, og jeg tvivler på at andre motorcyklister stjæler sådan noget, så det er bare nogle idioter der har lavet ballade..

Belastende!!! Ja, det er sikkert nogle stive fjolser på vej hjem fra Skt. Hans i Frederiksberg Have.

hmmmm en klat uden beskyttelse altså :innocent: puhaaaaa
...gå en "containertur" i området måske???

He he he ja... "Hovsa"  :angel:

Gik op og ned af vejen igår imens jeg talte til 10 ca. 200 gange for at hidse mig ned. Går en tur igen i aften når jeg skal derover igen... Denne gang med kædelås!

Med frygt for at lyde gammelfar agtig, hvorfor i alverden låser i det ikke fast igennem forhjulet ligesom der er gjort plads til i mange af de der Bike Cover?! :)

Er du sikker på det ikke bare er blæst af?! :D

Det er ok - det vil jeg også gøre for fremtiden!

Fordi at jeg ikke bor der og på min tur kun havde skivelås (og dækken) med. "Klatten" har det med at tiltrække opmærksomhed fra pilfingre  :undecided: Som skrevet var coveret låst under "maven" på cyklen med den der til indrettede han/hun kliklås. Så jeg er ret sikker på at det ikke er blæst af...

Forbandede lorte-tyv  :club:
« Senest Redigeret: Juni 24, 2009, 10:10:19 am af skurkenfradallas »
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #5 Dato: Juni 24, 2009, 02:36:32 pm »
Citér
"Klatten" har det med at tiltrække opmærksomhed fra pilfingre

...Sur (indsæt selv røv-smiley her).

Kan evt. skyldes at ZX-10 ligner en "rich-boy" knallert, mens SV mere er bad-boy ? altså noget med manglende  :respekt: ?

Good luck searching  :wink:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

SVejer

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Juni 24, 2009, 03:57:42 pm »
Har lige været inde ved Niels Brock , over for Forum. Der stod en MC med et lignende cover. Sikkert bare en der har et magentil

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juni 25, 2009, 11:56:44 am »
Citér
"Klatten" har det med at tiltrække opmærksomhed fra pilfingre

...Sur (indsæt selv røv-smiley her).

Kan evt. skyldes at ZX-10 ligner en "rich-boy" knallert, mens SV mere er bad-boy ? altså noget med manglende  :respekt: ?

Good luck searching  :wink:

Maybe so...  :lol: Jeg havde aldrig problemer med pilfingre da jeg havde en SV1000S :wink: Faktum er at jeg inden for 1 måned ugen var nede og lægge 550kr for et nyt cover. DØD VED KØLLE!  :club:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #8 Dato: Juni 25, 2009, 10:05:45 pm »
Det er en weird ting at stjæle synes jeg, og sgu da mega belastende for dig skatte  :brok: Jeg lurer i mit hood i hvert fald
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #9 Dato: Juni 26, 2009, 11:04:43 am »
Citér
Der er en kasse øl på højkant til den person som kan lede mig på sporet af mit forsvundne cover.

Ved nærmere eftertanke tror jeg at det cover der er set ved Forum absolut MÅ være dit. Du er hermed ledt på sporet, hvornår kan du levere? (Undskyld SPAM, men nu er din tråd da øverst igen :blink:)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3