Hvis du mener alle jer trackday-kørere der helt sikkert har vildt meget routine, så er svaret vel ja? Øvelser med bildøre der svinger op og den "lokale børnehave" hopper ud på vejen, det tror jeg de fleste vil få noget ud af
Hvis ikke det gør for ondt på stoltheden 
(Og ja, bilister/børn/hunde/etc vil også få noget ud af kurset, så de kan lære at lade være med at køre/løbe/springe ud foran os
)
(
B2 er lige seriøs en stund)
True !
Jeg lærte en helvedes masse om undvigeteknik på banedage med VFR & Blackbird-klubberne, da især solsortene havde det med at gå i panik, og bremse inden svingene (Vi måtte IKKE overhale)
Dag et, var ikke der derfor ikke noget nyt i , MEN det var godt at kunne øve det i fred og ro.
For dem der kom uden erfaring, kunne der øvelse for øvelse ses kæmpe fremgang
Dag to kom der mere kød på, med kombinerede øvelser, og overraskende momenter.
Det var en FED dag, hvor man virkelig fik lov at lege med hårde opbremsninger og undvigemanøvre.
Jeg mener virkelig at
alle bør tage kurset mindst en gang !!
Med daglig hjem-job-hjem kørsel på Køgebugt motorvejen og banedage, prøvede jeg ikke noget jeg ikke havde været udsat for før.
MEN på kurset sker det igen, igen og igen under sikre forhold, så det ER en bonus selv for den erfarne.
... men det bedste er jo, at I får så meget ud af det. Det er sq derfor, at man gider bruge så meget tid på kurserne. Og pga. den supergode stemning, der altid er.
Og det er der faktisk rigtigt mange der er (eller bør) være glade for