Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: NielSV650Når du nu alligevel er doven nok til kun at justere den ene, hvorfor tog du så ikke den bagerste?? NælzØhhh... Fordi den bagerste er som den skal være?!?!?!? Desuden RETTELSE: Min køler var ikke utæt alligevel. Nu skal jeg bare finde ud af hvor det så kommer fra?Kan det mon være regnvand som ikke er fordampet selv om den havde stået inde i varmen??? Jeg ved det ikke...
Når du nu alligevel er doven nok til kun at justere den ene, hvorfor tog du så ikke den bagerste?? Nælz
Citat fra: JannikCitat fra: NielSV650Når du nu alligevel er doven nok til kun at justere den ene, hvorfor tog du så ikke den bagerste?? NælzØhhh... Fordi den bagerste er som den skal være?!?!?!? Desuden RETTELSE: Min køler var ikke utæt alligevel. Nu skal jeg bare finde ud af hvor det så kommer fra?Kan det mon være regnvand som ikke er fordampet selv om den havde stået inde i varmen??? Jeg ved det ikke... Den kan godt være tæt når den er kold, for derefter blive utæt når den er varm