Forfatter Emne: Mandag Godt vejr, tur ?  (Læst 13539 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

• Sandt SVin
Mandag Godt vejr, tur ?
« Svar #45 Dato: April 11, 2006, 10:02:55 am »
Citat fra: Jannik
Citat fra: NielSV650

Når du nu alligevel er doven nok til kun at justere den ene, hvorfor tog du så ikke den bagerste??   :?  

:wink:  Nælz
Øhhh... Fordi den bagerste er som den skal være?!?!?!?  :wink:

Desuden RETTELSE: Min køler var ikke utæt alligevel.  :roll:  :D  :D  :D  Nu skal jeg bare finde ud af hvor det så kommer fra?
Kan det mon være regnvand som ikke er fordampet selv om den havde stået inde i varmen??? :roll:  Jeg ved det ikke... :?

Den kan godt være tæt når den er kold, for derefter blive utæt når den er varm  :?
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Mandag Godt vejr, tur ?
« Svar #46 Dato: April 11, 2006, 10:05:27 am »
Citat fra: Olfert
Citat fra: Jannik
Citat fra: NielSV650

Når du nu alligevel er doven nok til kun at justere den ene, hvorfor tog du så ikke den bagerste??   :?  

:wink:  Nælz
Øhhh... Fordi den bagerste er som den skal være?!?!?!?  :wink:

Desuden RETTELSE: Min køler var ikke utæt alligevel.  :roll:  :D  :D  :D  Nu skal jeg bare finde ud af hvor det så kommer fra?
Kan det mon være regnvand som ikke er fordampet selv om den havde stået inde i varmen??? :roll:  Jeg ved det ikke... :?

Den kan godt være tæt når den er kold, for derefter blive utæt når den er varm  :?

Når den blir varm, forøges trykket jo i kølesystemet, så det er ikke så mærkeligt  :D

er det selve køleren ? det kan jo også være at du er heldig at det bare er nogen af slangerne der ikke sidder korrekt og ikke er spændt ordentligt.