Forfatter Emne: lås til cyklen  (Læst 7644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: lås til cyklen
« Svar #15 Dato: Maj 01, 2008, 04:48:58 pm »
farlig - men bedst
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

SilVer

• Plastikrocker
« Svar #16 Dato: Maj 01, 2008, 08:47:43 pm »
Hvordan plejer du at låse den? Det er da lidt interessant at høre...

Hvis du vil have en billig alarm - så har T. Hansen en skivelås med indbygget sirene til 199. Den er temmeligt solid og irriterende at høre på.

Jeg har hørt mange røverhistorier om at folk der bare har skivelås på foran får stjålet maskinen ved at tyvene sætter et skateboard under forhjulet og trækker afsted med den. Jeg har derfor købt skivelås til både for og baghjul. De er også sværere at fjerne end en kæde - om end de ikke kan låse cyklen fast til noget selvf...
det der med en ekstra skivelås med alarm er et for søg vær  :thumbsup:
plejer at bruge styrlås/skivelås

Jeg har købt en ABUS skivelås med alarm til min mc.. Men jeg er stadig ret nervøs, og vil nu også købe en kædelås og lænke den fast til en lygtepæl hvor jeg bor...
Den har jeg også, med en kæde som sættes direkte i skivelåsen. Købte kæden løst hos Aagesen.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #17 Dato: Maj 02, 2008, 07:30:02 pm »
Har nu en ABUS skive lås alarm foran.. og så er den nu fra idag af lænket fast til en lygtepæl på baghjulet.. Nu slapper jeg altså lidt mere af.. :D

sturf

• Roadracer
« Svar #18 Dato: Maj 02, 2008, 08:00:24 pm »
1stk. ekstra lås og så er den sat om på den anden side af huset så man ikke kan se den ude fra
blå sv650s k1