Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: sturf efter Maj 01, 2008, 10:55:42 amCitat fra: skurkenfradallas efter Maj 01, 2008, 10:13:45 amHvordan plejer du at låse den? Det er da lidt interessant at høre...Hvis du vil have en billig alarm - så har T. Hansen en skivelås med indbygget sirene til 199. Den er temmeligt solid og irriterende at høre på.Jeg har hørt mange røverhistorier om at folk der bare har skivelås på foran får stjålet maskinen ved at tyvene sætter et skateboard under forhjulet og trækker afsted med den. Jeg har derfor købt skivelås til både for og baghjul. De er også sværere at fjerne end en kæde - om end de ikke kan låse cyklen fast til noget selvf...det der med en ekstra skivelås med alarm er et for søg vær plejer at bruge styrlås/skivelås Jeg har købt en ABUS skivelås med alarm til min mc.. Men jeg er stadig ret nervøs, og vil nu også købe en kædelås og lænke den fast til en lygtepæl hvor jeg bor...
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 01, 2008, 10:13:45 amHvordan plejer du at låse den? Det er da lidt interessant at høre...Hvis du vil have en billig alarm - så har T. Hansen en skivelås med indbygget sirene til 199. Den er temmeligt solid og irriterende at høre på.Jeg har hørt mange røverhistorier om at folk der bare har skivelås på foran får stjålet maskinen ved at tyvene sætter et skateboard under forhjulet og trækker afsted med den. Jeg har derfor købt skivelås til både for og baghjul. De er også sværere at fjerne end en kæde - om end de ikke kan låse cyklen fast til noget selvf...det der med en ekstra skivelås med alarm er et for søg vær plejer at bruge styrlås/skivelås
Hvordan plejer du at låse den? Det er da lidt interessant at høre...Hvis du vil have en billig alarm - så har T. Hansen en skivelås med indbygget sirene til 199. Den er temmeligt solid og irriterende at høre på.Jeg har hørt mange røverhistorier om at folk der bare har skivelås på foran får stjålet maskinen ved at tyvene sætter et skateboard under forhjulet og trækker afsted med den. Jeg har derfor købt skivelås til både for og baghjul. De er også sværere at fjerne end en kæde - om end de ikke kan låse cyklen fast til noget selvf...