Forfatter Emne: En ubehagelig oplevelse.  (Læst 2528 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
En ubehagelig oplevelse.
« Dato: Maj 12, 2008, 08:02:10 pm »
Jeg fik lige lyst til at dele en ret ubehagelig oplevelse, som jeg fik på den fynske motorvej sidste år med jer, så her er den: Jeg skulle hjem fra mit job i Fredericia, og jeg var selvfølgelig kørende på SVinet, da vejret var fortræffeligt. Jeg kommer op på den nye Lillebæltsbro, da jeg ser en genstand ligge på broen i det fjerne. Jeg trækker ind i inderbanen for at undvige genstanden, men lige efter bliver jeg overhalt af en bil i høj fart. Jeg kan nu se, at genstanden er en spand, som sikkert er tabt af en murer eller en vinduespudser. Bilen som overhalte mig går MÅLRETTET efter spanden, som flyver lige direkte i min retning efter at han rammer den. HELDIGVIS rammer den mit forhjul og bliver slynget ud over broen. Det var så første forskrækkelse... Jeg nærmer mig nu første afkørsel efter broen, stadig i inderbanen, og guddødeme om selvsamme bilist pludselig finder ud af, at han skal fra motorvejen lige da han er ud fra mig. Han laver et dobbelt vognbaneskift for at nå afkørslen med det resultat, at jeg må klodse bremserne og trække ind i nødsporet for ikke at blive torpederet. SIKKE EN DAG!!! Det skal siges at jeg overholdt hastigheden under hele forløbet, og da jeg næsten lige havde fået SVinet kørte jeg med yderste forsigtighed. Konklusionen må være, at ligemeget hvor meget vi passer på, er vi altid i farezonen. Det findes altså bare spassere som har forvildet sig ind i en bil af ukendte årsager derude. Og de kan bestemt ikke lide os, så pas på jer selv :police:

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
Re: En ubehagelig oplevelse.
« Svar #1 Dato: Maj 12, 2008, 08:29:42 pm »
kan skulle sku have en over nakken det  :twisted: 

godt du ikke kom noget til
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2008, 09:02:48 am »
kan skulle sku have en over nakken det  :twisted: 

godt du ikke kom noget til

X2
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

henrikschodt

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2008, 09:09:47 am »
damn... der kører bare nogle redneck billister derude.. men godt der ikke skete noget med dig!!!
Triumph Daytona 2007. Triple power - det bedste fra to verdener :)

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2008, 09:15:50 am »
I usa ku du ha givet ham 8-9 skud gennem bagruden!
Ikke at det havde gavnet trafiksikkerheden!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

LSJ

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2008, 10:28:03 am »
 8)

Det havde det da (hvis de havde fulgt ham hen til hvor han havde så travlt med at komme hen, og ventet til hans parkeringsbremse var trukket) :twisted: :twisted: :twisted:

Havde forøvrigt en fornøjelig oplevelse igår.
Skulle hjemad, konen havde været afsted i bil, jeg på Svinet. hun kører før mig, og lige inden jeg hopper på, bipper der en sms ind. Der er fartkontrol på vej hjem. Fint nok jeg tager de små veje så jeg undgår den ene af dem. Men er tvunget til at kome ud på hovedvejen cirka 2 km før nr 2.
Lige da jeg kommer ud kører jeg MEGET pænt. Der kommer så en knægt der har lånt fars store blå volvo, med stor fart på. Han venter til han er HELT OPPE I RØVEN på mig. trækker ud og overhaler mig så, og træder stadig tungt på speederen. Lidt senere ser jeg hans bremselygter og Bent betjent der vinker ham ind. Tror nok der var en ubetinget frakendelse der. Jeg grinte bredt under hjelmen og havde næsten lyst til at vinke til betjentene :lol: :lol:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2008, 10:56:49 am »
 8)

Det havde det da (hvis de havde fulgt ham hen til hvor han havde så travlt med at komme hen, og ventet til hans parkeringsbremse var trukket) :twisted: :twisted: :twisted:

Skulle hjemad, konen havde været afsted i bil, jeg på Svinet. hun kører før mig, og lige inden jeg hopper på, bipper der en sms ind. Der er fartkontrol på vej hjem. Fint nok jeg tager de små veje så jeg undgår den ene af dem. Men er tvunget til at kome ud på hovedvejen cirka 2 km før nr 2.
Lige da jeg kommer ud kører jeg MEGET pænt. Der kommer så en knægt der har lånt fars store blå volvo, med stor fart på. Han venter til han er HELT OPPE I RØVEN på mig. trækker ud og overhaler mig så, og træder stadig tungt på speederen. Lidt senere ser jeg hans bremselygter og Bent betjent der vinker ham ind. Tror nok der var en ubetinget frakendelse der. Jeg grinte bredt under hjelmen og havde næsten lyst til at vinke til betjentene :lol: :lol:

Lidt skadefro har man vel lov til at være :twisted: :twisted:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #7 Dato: Maj 13, 2008, 05:02:30 pm »
Hehe, godt at det går ud over de rigtige en gang i mellem :club:

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Maj 13, 2008, 06:46:57 pm »
 8)

0wn3d!!!!!! n00b!  8)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #9 Dato: Maj 13, 2008, 07:22:38 pm »
det er altid sjovere når det går ud over andre :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr