Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: HønseHar du fået dit kort SVea? Skal stå kl 6.30 i morgen tidlig nede hos køreskolen og så skal min MC skæbne besejles efterfølgende.... Mine nerver er svage og jeg kan ikke engang drikke mig fuld og dulme dem. Men knægten er sendt hjem til sin far og jeg påtænker at bure mig inde med chips, dip, cola, film og 1 karton smøger.
Har du fået dit kort SVea?
Jeg skal prøve.. De demonstrede, hvordan cyklen ville reagere, hvis man blev påkørt bagfra. Hvis man holdt forbremsen, dykkede den meget i forgaflen og dermed har man mindre kontrol. Hvis man derimod holder bagbremsen dykker den stort set ikke..Prøv at få en til at hjælpe dig med at skubbe dig (og her kunne jeg have skrevet "i røven", men det vil give nogle mærkelig associationer ) mens du sidder på cyklen og holder forbremsen og bagefter det samme med bagbremsen..Ellers må en af instruktør-føllene demonstrere
--> Svea: Held og lykke med prøven - det skal nok gå - efter hvad jeg så - så var du rigtig god til at sidde bagpå ud mod langelinie