Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Dog uden anti refleks ting, det der tager "vandet" i dalene på vejen, når det er rigtig varmt. Kan sgu ikke huske hvad det hedder...
Når de er polariseret, kan du ikke se tallene i instrmentbordet, med mindre du holder hoved i en akavet stilling.
CitérDog uden anti refleks ting, det der tager "vandet" i dalene på vejen, når det er rigtig varmt. Kan sgu ikke huske hvad det hedder...CitérNår de er polariseret, kan du ikke se tallene i instrmentbordet, med mindre du holder hoved i en akavet stilling.Lige præcis det ord jeg var ude efter.. Polariseret Mine gamle Ray Ban var med polariseret glas, synes nu ikke jeg havde problemer med at speedometeret...Anyway, jeg ville helt klart gå efter Ray Ban...
CitatDog uden anti refleks ting, det der tager "vandet" i dalene på vejen, når det er rigtig varmt. Kan sgu ikke huske hvad det hedder...CitatNår de er polariseret, kan du ikke se tallene i instrmentbordet, med mindre du holder hoved i en akavet stilling.Lige præcis det ord jeg var ude efter.. Polariseret Mine gamle Ray Ban var med polariseret glas, synes nu ikke jeg havde problemer med at speedometeret...Anyway, jeg ville helt klart gå efter Ray Ban...
Det er fordi du har analog speedo. Men os med digital, forsvinder talene med polarid briller