Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det var dog forbavsende ens motorcykler.. Jeg synes sgu den er federe med rødt sæde.. Men altså, alle specifikationerne er jo ens, selv stavefejlene(det staves standard, ikke standart) :pAnyway, tror folk ikke at man er polisen når man kommer, på sådan en helt hvid krabat? Og kører de så ind til siden?
de er begge meget standard - nogle modifikationer der kunne adskille dem fra mængden ville gøre underværker. Det kan være svært at sætte sit personlige præg, men giver helt klart bonus... Ellers synes jeg den med sort sæde er fedest - mest fordi den ikke har originale blinklys og fodrebræt (aka. nummerplade holder ). Den mangler bare lige en anden udstødning...Det røde sæde mangler andre røde elementer synes jeg (skruer, stickers, rim-stripes... What ever) - for at det virker mere gennemført.Men synes nu der er noget over den hvide farve..