Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det har da været fint vejr iår? stop det tuderi SVea...
Sidste år blev der kørt en del fede ture fra Q8 i Måløv, men det ser ikke rigtig ud til at der er meget af det i år??? Er det blevet rykket til et andet sted, eller er det bare mig som ikke følger med i hvor folk kører fra?
Citat fra: Nick efter Juni 17, 2008, 04:09:04 pmDet har da været fint vejr iår? stop det tuderi SVea... Åhhh Nick, dit ungdommelige sind fryder mig Næææ du, i 80´erne, da SVea var ung, der var der godt vejr til, og man kunne få is til 2 kr og benzin til under 10 kr og solen skinnede næsten hver dag mine bryster var lige lange og ozonlaget var ikke noget man bekymrede sig om.Men arrangerer så en Måløv tur Nick, så folket kan blive luftet i "det gode vejr"
Citat fra: SVea efter Juni 17, 2008, 06:22:07 pmCitat fra: Nick efter Juni 17, 2008, 04:09:04 pmDet har da været fint vejr iår? stop det tuderi SVea... Åhhh Nick, dit ungdommelige sind fryder mig Næææ du, i 80´erne, da SVea var ung, der var der godt vejr til, og man kunne få is til 2 kr og benzin til under 10 kr og solen skinnede næsten hver dag mine bryster var lige lange og ozonlaget var ikke noget man bekymrede sig om.Men arrangerer så en Måløv tur Nick, så folket kan blive luftet i "det gode vejr" Hvad med imorgen(har IKKE tjekket DMI) omkring kl 13-14 (13 for mig og 14 for Rubin )